  • 1. Data: 2002-06-07 08:35:17
    Temat: Inteligo - zabierajcie pieniądze póki jeszcze się da
    Od: "Xav" <p...@i...pl>

    Coraz trudniej zalogować się na swoje konto w Inteligo.
    Wykonanie przelewu trwa wieki.
    Połączenie notorycznie się zrywa.
    Ludzie uciekajcie z Inteligo, bo za chwilę nie będziecie mieli jak przelać
    pieniędzy.
    Xav

  • 2. Data: 2002-06-07 09:03:02
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > Połączenie notorycznie się zrywa.
    > Ludzie uciekajcie z Inteligo, bo za chwilę nie będziecie mieli jak przelać

    A telefony jak odbieraja??? ;) Tez nie dzialaja??? ;)))

  • 3. Data: 2002-06-07 09:09:40
    Od: "Xav" <p...@i...pl>

    > A telefony jak odbieraja??? ;) Tez nie dzialaja??? ;)))

    Zupełnie jakbym czytał odpowiedź konsultanta Inteligo ;)))
    Przelew telefoniczny kosztuje dwa razy więcej ;)))))
    Chyba że się zdefiniuje przelew - ale w przypadku konta firmowego
    telefoniczne definiowanie 50 przelewów zabrałoby chyba więcej czasu niż
    odstanie w kolejce w pogardzanym przecież "marmurowym" banku ;)))
    A osobom odpowiedzialnym za techniczną stronę Inteligo szczerze gratuluję -
    takiego knota to jeszcze w historii bankowości internetowej nie było.
    Xav

  • 4. Data: 2002-06-07 09:14:50
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A osobom odpowiedzialnym za techniczną stronę Inteligo szczerze
    gratuluję -
    > takiego knota to jeszcze w historii bankowości internetowej nie było.
    > Xav

    No juz nie przesadzaj. U mnie Inteligo smiga jak dzika swinia.
    A co do uslug - to nie zaprzeczysz sa jedne z lepszych na rynku i wiele
    bankow sie do nich nie umywa.
    Inna sprawa, ktora mnie powstrzymuje przed trzymaniem kasy w Inteligo to
    placenie za wszystko...
    Tutaj niech spadaja.

  • 5. Data: 2002-06-07 09:40:09
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > No juz nie przesadzaj. U mnie Inteligo smiga jak dzika swinia.

    Ja tez niestety ostatnio zauwazylem ze cus kiepsko chodzi ;-/ Na szczescie
    to konto jest dla mnie portmonetka do platnosci w necie.

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-06-07 10:28:53
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Xav pisze:
> [...]
    >Połšczenie notorycznie się zrywa.
    >Ludzie uciekajcie z Inteligo, bo za chwilę nie będziecie mieli jak przelać

    Coraz trudniej zalogować się na swoje konto w KB24.
    Wykonanie przelewu trwa wieki.
    Ludzie uciekajcie z KB24 , bo za chwilę nie będziecie mieli jak przelać
    pieniędzy.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 7. Data: 2002-06-07 10:38:36
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Ludzie uciekajcie z KB24 , bo za chwilę nie będziecie mieli jak przelać
    > pieniędzy.

    Spokojnie tutaj masz placowki, a nie bank wirtualny ;)

  • 8. Data: 2002-06-07 10:42:14
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Spokojnie tutaj masz placowki, a nie bank wirtualny ;)

    BZWBK jest takie jak by bylo ogolnie wirtaulne z bledami w systemie ;-P

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-06-07 10:59:24
    Temat: Re: Inteligo - zabierajcie pienišdze póki jeszcze się da
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jun 07, 2002 at 11:25:43AM +0000, Malgorzata Lewicka wrote:

    > Ludzie, trochę logiki. Ostatnio szwankuje Polpak, istnieje szansa,
    > że to przez stan łącz. Obwinianie Inteligo o zerwane transmisje
    > i timeouty jest cokolwiek bez sensu.

    Zwlaszcza polpak powinien miec decydyjacy wplyw na linie telefoniczne ;-)

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-06-07 11:25:43
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze Xav :
> [...]

    Ludzie, trochę logiki. Ostatnio szwankuje Polpak, istnieje szansa,
    że to przez stan łącz. Obwinianie Inteligo o zerwane transmisje

    Saddie
    --
    /\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
    =^;^= http://aravis.itpp.pl/