  • 1. Data: 2005-01-18 13:11:19
    Temat: Inteligo www- jakas awaria?
    Od: "mr. Q." <Q...@Q...QQQ>

  • 2. Data: 2005-01-18 13:13:11
    Temat: Re: Inteligo www- jakas awaria?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

  • 3. Data: 2005-01-18 13:16:06
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Zarowno informacyjne jak i transakcyjne
    > Wawa, chello

    nie dziala z telepsa
    sprawdz proxy: w3cache.icm.edu.pl:8080

    kursor

  • 4. Data: 2005-01-18 14:16:17
    Od: v...@p...onet.pl

    do 14.30 : mi nie smigo inteligo;-) ..ale juz smigo.. cos jeszcze nie
    przyjello najwczesnijszych sesji wychodzacych elixiru z innych
    bankow;/ ..dluzsze niz zazwyczaj przetawarzanie danych?

    Pozdrawiam
    W.

  • 5. Data: 2005-01-18 15:43:21
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    v...@p...onet.pl wrote:

    > do 14.30 : mi nie smigo inteligo;-) ..ale juz smigo.. cos jeszcze nie
    > przyjello najwczesnijszych sesji wychodzacych elixiru z innych
    > bankow;/ ..dluzsze niz zazwyczaj przetawarzanie danych?

    a przed godz. 15 widzialem problem z autoryzacja karty inteligo
    (terminal polcardu)

  • 6. Data: 2005-01-18 16:07:49
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik mr. Q. napisał:
    > Czy dziala u was stronka Inteligo? :/

    Od 14 do 15 nic sie nie dalo wyplacic z bankomatu, ani zaplacic karta
    Inteligo. Jak bylo wczesniej i pozniej to nie wiem.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-01-18 16:14:02
    Od: "Owest" <o...@b...pl>

    > a przed godz. 15 widzialem problem z autoryzacja karty inteligo
    > (terminal polcardu)

    Mi ok 13tej bankomat nie chcial dac pieniedzy :) ale kwote ktora chcialem
    wyplacic zablokowalo, na szczescie po kilku minutach dostalem sms-a ze kwota
    zostala odblokowana

  • 8. Data: 2005-01-18 17:45:35
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Od 14 do 15 nic sie nie dalo wyplacic z bankomatu, ani zaplacic karta
    > Inteligo. Jak bylo wczesniej i pozniej to nie wiem.

    Ok. 16:45 udalo mi sie bez problemu wyplacic kase karta Inteligo
    z bankomatu PKO BP (Poznań).