  • 1. Data: 2005-01-18 11:45:55
    Temat: VW Bank direct - czas założenia konta
    Od: "Gree" <gr33_WYTNIJ_@_TO_o2.pl>

    Witam.

    Piszę na grupie, bo delikatnie mówiąc się już w tym wszystkim gubię.
    Ponad miesiąc temu wysłałem podpisane dokumenty do VW. Jeśli wszystko
    jest ok (potwierdziła mi to Vlinka) to należy czekać na *cztery*
    przesyłki z banku. Cierpliwie czekałem i dostałem - tylko telekod (z
    tych 4 przesyłek). Najciekawsze jest to, że telekod otrzymałem ponad
    tydzień temu, a wczoraj otrzymałem z banku potwierdzenie salda.
    Genialnie, numer rachunku dowiedzialem z potwierdzenia salda ;) Vlinka
    rzekła telefonicznie, że odstęp czasowy przesyłek nie powinien
    przekraczać dwóch dni.

    Jak to jest, że szybciej wyślą do człeka potwierdzenie salda nowo
    otwartego rachunku niż pakiet powitalny? I ile w przypadku Was szanowni
    grupowicze/grupowiczki zajęło założenie w pełni aktywnego rachunku w
    tymże banku?

    Gree

  • 2. Data: 2005-01-18 11:53:29
    Temat: Re: VW Bank direct - czas założenia konta
    Od: Peet <w...@o...pl>

    A ja dostałem na razie pakiet powitalny i czekam teraz na resztę. Z
    banków Inteligo, mBank i VW Bank direct najkrócej konto zakładałem w
    Inteligo niecałe 2 tygodnie, mBank już mija drugi miesiąc, a brakuje mi
    jeszcze karty, VW Bank direct - jeśli w tym tygodniu przyjdą listy to u
    miesiąc.

  • 3. Data: 2005-01-18 12:00:39
    Od: "Gree" <gr33_WYTNIJ_@_TO_o2.pl>

    W artykule <news:csitii$ep7$1@nemesis.news.tpi.pl>
    *Peet* z adresu <w...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > Inteligo niecałe 2 tygodnie, mBank już mija drugi miesiąc, a brakuje
    > mi jeszcze karty, VW Bank direct - jeśli w tym tygodniu przyjdą listy

    Konto w mBanku miałem dokładnie po miesiącu w pełni aktywne - wliczając
    otrzymanie karty. Już nie wiem czy to w VW się z tym grzebią czy na
    poczcie.

    A w Inteligo pradwopodobnie też otworzę rachunek - ta debetówka do
    płatności w Internecie to bardzo dobry pomysł :) więc info, że szybko
    załatwia się tam formalności jest dobre :)

    Gree

  • 4. Data: 2005-01-18 14:47:23
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Peet" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > mBank już mija drugi miesiąc, a brakuje mi jeszcze karty

    Musisz ją zamówić przez mlinię korzystając z telekodu. Niedawno założyłem
    konto i też myślałem że "automatycznie" dostanę kartę.
    W mBanku trzeba zamówić, a później aktywować ją np. przez Internet

    Pozdrawiam!

    Tomek

  • 5. Data: 2005-01-18 15:45:20
    Od: Peet <b...@o...pl>

    Tomek wrote:

    > Musisz ją zamówić przez mlinię korzystając z telekodu. Niedawno założyłem
    > konto i też myślałem że "automatycznie" dostanę kartę.
    > W mBanku trzeba zamówić, a później aktywować ją np. przez Internet

    Katę zamówiłem i tak jak napisałem, czekałem. Dzisiaj już ją dostałem.
    Swoją drogą to powinni wprowadzić jakiś formularz na którym można by
    zaznaczyć zamawianie od razu karty. Teraz trzeba podpisywać papiery na
    kartę razem z umową, ale muszę ją osobno zamawiać, utrudnianie.

  • 6. Data: 2005-01-19 21:10:44
    Od: "qbczyk" <q...@w...pl>

    Użytkownik "Gree" <gr33_WYTNIJ_@_TO_o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > otwartego rachunku niż pakiet powitalny? I ile w przypadku Was szanowni
    > grupowicze/grupowiczki zajęło założenie w pełni aktywnego rachunku w

    Ja narazie czekam... 11 stycznia wysłałem papiery- minął tydzień i 1 dzień.

  • 7. Data: 2005-01-20 07:27:05
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    Po miesiacu dostalem poakiet powitalny a nastepnego dnia PIN, juz sie
    ucieszylem ze teraz juz pojdzie szybko i... czekam juz tydzien na pozostale
    2 przesylki.

  • 8. Data: 2005-02-04 08:05:03
    Od: "qbczyk" <q...@w...pl>

    Użytkownik "qbczyk" <q...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Gree" <gr33_WYTNIJ_@_TO_o2.pl> napisał w wiadomości

    > Ja narazie czekam... 11 stycznia wysłałem papiery- minął tydzień i 1
    dzień.

    Po 20 dniach otrzymałem 1 z 4 przesyłek-kartę. Dziś mija 24 dzień...

  • 9. Data: 2005-02-04 23:18:02
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *qbczyk* napisał(a):

    > Po 20 dniach otrzymałem 1 z 4 przesyłek-kartę. Dziś mija 24 dzień...

    W moim przypadku 1.5 miesiąca do pełnej aktywacji rachunku (token,
    karta). Długo, ale niby mieli jakieś techniczne problemy ;)

    Gree

  • 10. Data: 2005-02-05 08:14:35
    Od: "qbczyk" <q...@w...pl>

    > W moim przypadku 1.5 miesiąca do pełnej aktywacji rachunku (token,
    > karta). Długo, ale niby mieli jakieś techniczne problemy ;)

    ... u mnie tez chyba maja problemy :D ... dobra, w 25 dniu dostałem PIN :D
    Czekamy dalej... jeszcze 2 przesyłki.