  • 11. Data: 2005-11-18 14:49:05
    Temat: Re: Inteligo sie wyłożyło oficjalnie
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Andrzej wrote:

    > Nie oddadzą jeśli podpis jest podobny, bo sfałszować nie jest tak trudno.

    Oczywiście, że oddadzą.

  • 12. Data: 2005-11-18 20:47:30
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <r...@p...onet.pl> napisal(a):

    > Nie oddadzą jeśli podpis jest podobny, bo sfałszować nie jest tak trudno.

    Bredzisz
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem

  • 13. Data: 2005-11-18 22:11:07
    Od: "Marcin P." <m...@p...BEZ.onet.pl>

    Andrzej napisał(a):

    > Nie oddadzą jeśli podpis jest podobny, bo sfałszować nie jest tak trudno.

    Podobny do czego? Do podpisu z tej karty, która zaginęła? ;)

    --
    Marcin P.

  • 14. Data: 2005-11-18 22:20:54
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-11-18 23:11, osobnik podający się za Marcin P., śmiał
    stwierdzić, iż:
    > Podobny do czego? Do podpisu z tej karty, która zaginęła? ;)

    Do tego na umowie (karcie wzorów podpisów)?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 15. Data: 2005-11-19 08:36:12
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Przecież złodziej ma tę kartę z wzorem podpisu, nauczy się go.

  • 16. Data: 2005-11-19 09:09:53
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Andrzej napisał(a):

    > Przecież złodziej ma tę kartę z wzorem podpisu, nauczy się go.

    Tak. Na tyle by oszukać Panią Krysię z okienka. Ale nie na tyle by
    oszukać fachowców. Hint:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafologia_(kryminalist
    yka)

    Pozdrawiam!

  • 17. Data: 2005-11-19 09:19:51
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    w przypadku czytelnych podpisów sfałszowanie nie jest trudne i nawet
    ekspert nie odróżni, ale poczekajmy na karty z układem scalonym to ten
    problem odpadnie

  • 18. Data: 2005-11-19 10:00:18
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Andrzej napisał(a):
    > w przypadku czytelnych podpisów sfałszowanie nie jest trudne i nawet
    > ekspert nie odróżni,

    Jaja sobie robisz? Masz jakiś dowód na poparcie tej tezy czy tylko
    "wydaje mi się"?

    > ale poczekajmy na karty z układem scalonym to ten
    > problem odpadnie

    A niby dlaczego odpadnie?

  • 19. Data: 2005-11-19 17:18:29
    Od: "Marcin P." <m...@p...BEZ.onet.pl>

    Marcin Nowakowski napisał(a):

    > Do tego na umowie (karcie wzorów podpisów)?

    A gdzie jest powiedziane, że na karcie muszę się podpisać tak samo jak
    na umowie?

    --
    Marcin P.

  • 20. Data: 2005-11-19 17:38:50
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-11-19 18:18, osobnik podający się za Marcin P., śmiał
    stwierdzić, iż:

    > A gdzie jest powiedziane, że na karcie muszę się podpisać tak samo jak
    > na umowie?

    Nie wiem jak jest w inteligo (tzn, nie pamiętam), ale zarówno w BPH jak
    i VW (gdzie posiadam karty) jest takie info na umowie "podpis posiadacza
    - stanowiący wzór podpisu obowiązujący na karcie", czy jakoś tak.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl