eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo - rozwiązanie umowy › Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
  • Data: 2005-03-31 08:12:31
    Temat: Re: Inteligo - rozwiązanie umowy
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    VigoX napisał(a):

    > chodzilo mi o numer 0800121121
    > po wybraniu numeru od razu zglasza sie konsultant i mozna nawijac.
    > Logowanie.. pewnie jest , ale ja tego nie robilem bo pogubilem wszytkie
    > karty,.

    Mam wrażenie, że mówisz o 0801121121. Na linii dla klientów 0800121121
    *jest* IVR, który prosi po kolei o identyfikator, telekod a później
    wpuszcza klienta do głównego menu.

    A jeśli chodzi o IVR, to jest to bardzo fajna sprawa, pod jednym
    warunkiem: jeżeli jest on skonstruowany dobrze.
    Jeżeli źle - to faktycznie może utrudnić skorzystanie z obsługi osobom
    niezaawansowanym. Niestety wiele IVRów jest źle przemyślanych. Na
    szczęście inteligo do nich nie należy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1