    From: "lelek" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo rezygnacja z VE
    Date: Thu, 4 Sep 2003 10:38:50 +0200

    > Tak.

    Czy mozna zrezygnowac z karty juz wydanej i miec konto bez karty?

    Nie,.Ja zakladalem Inteligo jedynie do transakcji na Allegro.Mam wspolne
    konto z Zona i chcialem tylko jedna VE. Linka powiedziala ze karta musi
    zostac wydana, ale nie trzeba jej aktywowac i wtedy nie jest pobierana za
    nia oplata, po czym przy najblizszym rozliczeniu potracono nam 1,98zl (za
    dwie karty). Dzisiaj dzwonie sie klocic...

    lelek