  • 1. Data: 2005-12-15 18:28:31
    Temat: Inteligo - opłata
    Od: "Zephyr" <z...@T...pl>

    Witam, mam pytanko, jak w praktyce wygląda opłata za korzystanie z konta, w
    TOiP widzę opłatę 4,99 za konto z saldem do 99,99, więc jak to jest/ w
    prkatyce? jak nie bedzie na koncie 100 zł, to zaczna pobierac opłatę, czy
    jak, czy ja deklaruję jakie będą wpływy, czy jak? Interesuje mnie jak zrobić
    żeby nie płacić tej opłaty.

    --
    Zephyr
    z...@T...pl

  • 2. Data: 2005-12-15 18:33:34
    Temat: Re: Inteligo - opłata
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Zephyr <z...@T...pl> wrote:
> [...]
    > pobierac opłatę, czy jak, czy ja deklaruję jakie będą wpływy, czy
    > jak? Interesuje mnie jak zrobić żeby nie płacić tej opłaty.

    trzymac caly czas wiecej niz 100 zl (bo oplata za karte jeszcze jest) i juz.
    Ma byc saldo miesieczne > 100 zl - wiec jak masz np przez jeden dzien 3100,
    to tez tak wyjdzie ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 3. Data: 2005-12-15 22:49:37
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    napisał w wiadomości news:dnscuo$cog$1@news.onet.pl...

    > trzymac caly czas wiecej niz 100 zl (bo oplata za karte jeszcze jest) i
    juz.

    Mozna tez 0 zl przez caly miesiac :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2005-12-15 22:54:23
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 15 Dec 2005 23:49:37 +0100, "SDD"
    <s...@t...wszechwiedza.pl> wrote:

    >juz.
    >
    >Mozna tez 0 zl przez caly miesiac :)

    Nie pobierają również opłaty za prowadzenie przy posiadaniu debetu
    (nie musi być wykorzystany, wystarczy posiadać). No ale wtedy 0.99 za
    manie debetu.

    PG

  • 5. Data: 2005-12-16 06:29:57
    Od: "Zephyr" <z...@T...pl>

    dziwna polityka, jak masz mało to płać... ale juz wiem o co chodzi, dzięki.

    --
    Zephyr
    z...@T...pl

  • 6. Data: 2005-12-16 23:35:38
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Zephyr" <z...@T...pl> napisał w wiadomości
    > dziwna polityka, jak masz mało to płać... ale juz wiem o co chodzi,
    dzięki.

    Normalna polityka. Ci ktorzy maja duzo placa w ten sposob, ze daja bankowi
    swoja kase, na ktorej on moze zarabiac.

    Pozdrawiam
    SDD