  • 11. Data: 2002-10-11 20:37:52
    Temat: Re: Inteligo oficjalnie o PKO
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
    wiadomości news:slrnaqed5t.60e.m.domagalski@alpha.home.ostrow.p
    l...
    > In article <ao7brl$ma6$1@news2.tpi.pl>, corner wrote:

    > Dla mnie juz sama forma dostarczenia dokumentow i ich opakowanie
    > odpowiednie zrobilo naprawde duze wrazenie i na pewno nie tylko mi!

    Ja bym tego nie nazwal prestizem. IMHO o prestizu mozna powiedziec po pewnym
    czasie funkcjonowania.
    Po prostu mieli dobre podejscie do klienta i jego obslugi. Ze wszystkich
    zakladanych kont uwazam ze zakladane konta w Inteligo bylo
    najprzyjemniejsze.

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2002-10-11 20:44:52
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "wkg" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Taaa, mial "imidz" :))
    > Mocno szemranego parabanku z ukrytymi prowizjami i wlascicielem plajterem.

    W zaleznosci do czego tego konta sie uzywa. Jako konto do platnosci w necie
    i przy zdeponowanej kwocie niewiele 100 PLN jest ono dla mnie barzo dobra
    oferta.
    Oplata niewielka jednynie za karte, a w wypadku straty 100 PLN tez bym ne
    plakal. Zreszta wklady masz gwarantowane przez BFG.
    A zszargany image? pojecie wzgledne - tak jak i wiekszosc bankow na tej
    grupie. Poza pbb sytuacja jest podobna - kazdy bank ma swoich zwolennikow i
    przeciwnikow.

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2002-10-11 22:01:03
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Obecnie posiadacze konta Inteligo korzystają na specjalnych warunkach
    > z bankomatów sieci Euronet (ponad 400 urządzeń). Wkrótce na podobnych
    > warunkach dostępne będą również bankomaty PKO BP SA
    >
    > Na podobnych warunkach??? chyba oznacza to z jednak bedzie prowizja
    > :-/ Dobrze ze uzywam Inteligo tylko do platnosci w necie ;-D
    Hm. Czy aby nie przesadzasz ??

    Nie bedzie (chyba??, bo podobnych brzmi niejednoznacznie) gorzej niz jest.
    Poza tym proponuje zwrocic uwage na slowo ROWNIEZ, co oznacza iz
    do dyspozycji beda bankomaty PKO BP OPROCZ Euronet'owych

    Poza tym (przynajmniej w teorii) ponizszy cytat spod podanego adresu
    brzmi obiecujaco.

    "Już niedługo posiadacze kont Inteligo będą także mogli na specjalnych
    warunkach dokonywać wpłat na konto Inteligo w każdej placówce PKO
    Banku Polskiego."

    Ja jestem dobrej mysli...

  • 14. Data: 2002-10-12 06:30:24
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    Po tym jak wprowadzili oplate za przelewy do innego banku, zrezygnowalem z
    ich uslug.
    Malo ktory bank 'elektroniczny' to ma, wiec nie widze potrzeby meczenia sie
    z nimi.
    A ze przelewow do najrozniejszych bankow robie sporo, wiec...
    Marketing, marketing i duzo halasu o nic - Inteligo.

    SCz

  • 15. Data: 2002-10-12 07:15:13
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:ao8fgs$cku$1@news.tpi.pl, SCz wrote:
    > Po tym jak wprowadzili oplate za przelewy do innego banku,
    > zrezygnowalem z ich uslug.

    Jak to? Czyż nie mieli opłaty od samego początku?

  • 16. Data: 2002-10-12 07:26:04
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    a ja ciagle czekam na otwarciekonta:-) bo szanowny bank zapodzial gdziesmoje
    wszystkie dokumenty ktore im przeslalam:-(
    smutne to... ciekawe gdzie trafily?

    ania

  • 17. Data: 2002-10-12 07:36:26
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Oct 11, 2002 at 06:53:48PM +0200, Witek wrote:

    > Moze i skromna, ale przynajmniej za free ;-))) Na co mi 1600 (czy tam iles)
    > bankomatow PKO BP za 1,99zl od wyplaty ;((( A juz mialem nadzieje, ze bedzie
    > prawie darmowy 'interface' do bankomatow PKO BP -za ok. 12zl/rok ;(((

    Dokladnie ;-)

    Wole mojego RB za 10/miesiac + mbank.

    --

    --w

  • 18. Data: 2002-10-12 07:38:45
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    Nie, bylem ich klientem bardzo wczesnie, wtedy nie bylo oplaty za przelewy
    obce i tej smiesznej kwoty za prowadzenie konta.
    Przy mojej liczbie miesiecznych przelewow, konto Inteligo byloby baardzo
    drogie w prowadzeniu.

  • 19. Data: 2002-10-12 07:42:56
    Od: "SCz" <a...@a...pl>

    Bez porównania lepiej karta ePKO za 0zl prowizji wyplaty karta z tych
    wieeelu bankomatów :))

    S.

  • 20. Data: 2002-10-12 09:00:19
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Maciej "AbrahaM" Piotrowski" <a...@s...in.pl> napisał w
    wiadomości news:ao7hfq$ib5$1@news.onet.pl...

> [...]
    >
    > "Już niedługo posiadacze kont Inteligo będą także mogli na specjalnych
    > warunkach dokonywać wpłat na konto Inteligo w każdej placówce PKO

    Oki, tylko zauważ, że nowe karty, nowe usługi i funkcjonalność zapowiadają
    od początku ich istnienia. To, że nabrało to wyraźniejszych kształtów nie
    znaczy, że szybko to nastąpi...