  • 1. Data: 2005-02-02 10:35:53
    Temat: Inteligo ma problemy?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Tez macie caly czas takie problemy z Inteligo? Przelew zlecony 31.01
    niby wyszedl, ale na miejsce nie dotarl. Nie przyszlo nawet
    powiadomienie SMSem, ze wyszedl. Bankomaty nie wydaja kasy z powodu
    problemow technicznych.

    To, ze SMSy nie chodza prawie, to juz czytalem, ale z bankomatem i
    zaginionym przelewem to troche powazniejsza sprawa. Przelew przychodzacy
    przylazl wczoraj, ale SMS dopiero dzisiaj.

    Do konsultanta dobic sie nie sposob. Hmmmm. Wyglada na pierwszy wiekszy,
    "historyczny" ;-) pad.

    Bartol

  • 2. Data: 2005-02-02 10:52:50
    Temat: Re: Inteligo ma problemy?
    Od: "Bartek" <a...@s...pl>

    a w sklepie karta sie da placic czy tez problemy ??

  • 3. Data: 2005-02-02 11:22:16
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Wed, 02 Feb 2005 11:35:53 +0100, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    >Do konsultanta dobic sie nie sposob. Hmmmm. Wyglada na pierwszy wiekszy,
    >"historyczny" ;-) pad.

    Potwierdzam. Kilka znajomych osób zauwazyło niezgodność sald (i to
    nieraz na potężne kwoty). Wygląda na to, że system się rozjechał i
    robią odtworzenie z backupu + przetworzenie operacji od backupu to
    teraz.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/koty/kropek/

  • 4. Data: 2005-02-02 12:10:13
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Potwierdzam. Kilka znajomych osób zauwazyło niezgodność sald (i to
    > nieraz na potężne kwoty).

    Łeee, a ja myślałem, że to jakaś poważna awaria.
    Salda się rozjechały - phiiii - w BPH (zwłaszcza na KK) to jest bardziej reguła,
    niż wyjątek :-)

    A do konsultanta się dodzwonić nie można, bo konsultant też człowiek i chce
    sprawdzić kolegę, nauczyciela, teściową... :-)

    Jacek (IPN 00000007)

  • 5. Data: 2005-02-02 13:08:40
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Bartek napisał(a):
    > a w sklepie karta sie da placic czy tez problemy ??

    Mnie się udało i zapłacić i kasę z bankomatu wybrać...

  • 6. Data: 2005-02-02 13:11:13
    Od: Bartek <e...@g...pl>

    Dnia Wed, 2 Feb 2005 11:52:50 +0100, Bartek <a...@s...pl>
    napisał:

    > a w sklepie karta sie da placic czy tez problemy ??

    Można

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

  • 7. Data: 2005-02-02 13:32:16
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Bartek napisał:

    > Można

    OK, chyba sobie poradzili. Juz nawet SMS przychodzi zanim gotowka z
    bankomatu wyjedzie.

    Bartol

  • 8. Data: 2005-02-02 16:37:51
    Od: Benny <z...@x...interia.pl>

    Bartol Partol wrote:

    > Do konsultanta dobic sie nie sposob. Hmmmm. Wyglada na pierwszy wiekszy,
    > "historyczny" ;-) pad.

    ISO Panie, ISO ;-)

    Zbyszek