  • 1. Data: 2003-11-05 10:09:05
    Temat: Inteligo leży?
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Witam!

    "W chwili obecnej nie ma możliwości korzystania z serwisu WWW. Zaloguj
    się ponownie, a jeśli błąd powtórzy się, zadzwoń do konsultanta Inteligo
    pod numerem..." - tak jest tylko u mnie, czy wszyscy tak mają i
    dlaczego?

    Pozdrawiam
    PZ

    --
    Im wyżej małpa wspina się
    Tym lepiej widać jej ogon

  • 2. Data: 2003-11-05 10:12:56
    Temat: Re: Inteligo leży?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 05 Nov 2003 11:09:05 +0100, Piotr Zawadzki

    Też tak mam ale nie wiem dlaczego.

    --

    uzdrawiam

    Grzesiek

    adres: G...@i...edu.pl

    "Bierność, milczenie tych, którzy nie staną w obronie Ojca i Radia
    będzie przyjęta z radością przez masonerię, będzie w jej i tylko w jej
    interesie, interesie, podkreślmy to, który polega na wymazaniu Polski
    z mapy Europy, osłabieniu Kościoła katolickiego, stworzeniu warunków
    do jego pełnej eliminacji."
    Stanisław Krajski

  • 3. Data: 2003-11-05 10:16:42
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Olin" <k...@a...w.stopce> napisał w wiadomości
    > Dnia Wed, 05 Nov 2003 11:09:05 +0100, Piotr Zawadzki

    No wlasnie juz od godziny mam podobna sytuacje.
    A co ciekawe, to dzwoniac na 0800121121 mam sygnal zajetosci.

    A potrzebuje kurde zrobic kilka przelewow i chyba nic z tego :/

    Leszek Kowalski

  • 4. Data: 2003-11-05 10:27:41
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> wrote:
    > Też tak mam ale nie wiem dlaczego.

    Moze cos sie popsulo z tymi ubezpieczeniami. Jak przeczytalem zaraz
    polecialem, ale wlasnie nic nie dziala :(

  • 5. Data: 2003-11-05 10:36:11
    Od: "Kazimierz" <k...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:boajal$gd6$1@news.onet.pl...

    > Moze cos sie popsulo z tymi ubezpieczeniami. Jak przeczytalem zaraz
    > polecialem, ale wlasnie nic nie dziala :(

    To pewnie ta oslawiona jakosc za ktora trzeba placic :)

  • 6. Data: 2003-11-05 10:39:47
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kazimierz <k...@w...pl> wrote:
    > To pewnie ta oslawiona jakosc za ktora trzeba placic :)

    Zobacyzmy jak cenowo wychodza z mPodroznikiem - bo bede sobie wykupowal
    polise w grudniu.
    Jeszcze porownam Warte - bo mam obok inspektorat - tam jakies znizki byly
    jak sie placilo karta KB
    Na ich nieszczescie niecierpie PZU (a mialem mieszkanie ubezpieczne u nich 3
    lata pod rzad).
    Potem wykupilem przez internet w Hestii, a na nastepny rok okazalo sie, ze
    nie moza tak kontynuowac, tylko musial przyjsc agent ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 7. Data: 2003-11-05 10:43:04
    Od: "seb" <a...@a...pl>

    > To pewnie ta oslawiona jakosc za ktora trzeba placic :)

    Czytając te grupę mozna spokojnie stwierdzić, że każdemu (bankowi) się to
    zdarza. W Inteligo raczej nie często takie awarie.

    Seb

  • 8. Data: 2003-11-05 10:47:57
    Od: "seb" <a...@a...pl>

    > Czytając te grupę mozna spokojnie stwierdzić, że każdemu (bankowi) się to
    > zdarza. W Inteligo raczej nie często takie awarie.

    ..i już po wszystkim ;)

  • 9. Data: 2003-11-05 10:59:00
    Temat: Re: Inteligo leży? Wygląda na to że tak!
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > się ponownie, a jeśli błąd powtórzy się, zadzwoń do konsultanta Inteligo
    > pod numerem..." - tak jest tylko u mnie, czy wszyscy tak mają i

    Pocieszyłeś mnie, już myślałem, że tylko mi padło. A tu proszę - jest nas
    więcej.

    adios
    kjuba

  • 10. Data: 2003-11-05 12:08:47
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    seb wrote:

    > ...i już po wszystkim ;)

    Faktycznie, po bólu. Szybko się uwinęli.

    Z poważaniem
    PZ

    --
    Ja swoje powiedziałem, słyszeliście.