  • 1. Data: 2004-08-09 08:12:41
    Temat: [Inteligo] kurier ?
    Od: Rafal <r...@g...pl>

    Witam,

    Chcialem sie spytac czy kurier ktory dzwoni sie umowic na przyjazd z
    papierami ma jakies specjalne godziny dzwonienia ?
    Czy znow to jest tak ze dzwoni kiedy mu sie podoba ?

    pozdrawiam,
    Rafal

  • 2. Data: 2004-08-09 08:25:25
    Temat: Re: [Inteligo] kurier ?
    Od: "Tomek" <D...@s...pl>

    > Chcialem sie spytac czy kurier ktory dzwoni sie umowic na przyjazd z
    > papierami ma jakies specjalne godziny dzwonienia ?
    > Czy znow to jest tak ze dzwoni kiedy mu sie podoba ?

    Nie, to jest zwykly kurier (chyba masterlink - jesli dobrze pamietam).
    Zadzwoni jak dostanie paczke i bedzie chcial Ci ja dostarczyc.

    --
    Pozdrawiam!
    Tomek

  • 3. Data: 2004-08-09 08:43:21
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Tomek" <D...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, to jest zwykly kurier (chyba masterlink - jesli dobrze pamietam).
    > Zadzwoni jak dostanie paczke i bedzie chcial Ci ja dostarczyc.

    Jak się nie dodzwoni, to też przyjedzie :))

    pzdr

  • 4. Data: 2004-08-09 22:06:14
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    Tomek wrote:

    > Nie, to jest zwykly kurier (chyba masterlink - jesli dobrze pamietam).
    > Zadzwoni jak dostanie paczke i bedzie chcial Ci ja dostarczyc.

    aha, juz zadzwoni. przyjezdza, zostawia awizo, dzwonisz, umawa sie z
    Toba, czekasz pol dnia, dzwonisz, okazuje sie, ze nie wzial przesylki z
    bazy, klniesz, jedziesz na baze, odbierasz sam. przynajmniej tak to
    wyglada w masterlink oddzial lublin. podobnie pracuje firma stolica.

    jacek

  • 5. Data: 2004-08-09 22:18:23
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Jacek napisał(a):

> [...]
    > bazy, klniesz, jedziesz na baze, odbierasz sam. przynajmniej tak to
    > wyglada w masterlink oddzial lublin. podobnie pracuje firma stolica.

    To w Katowicach Stolica działa lepiej. Analogicznie jak wyżej, ale po
    dojechaniu 20 km do ich bazy okazuje się, że przesyłki nie ma, bo jakiś
    kurier zdążył ją wziąć - choć miała leżeć w bazie...

  • 6. Data: 2004-08-10 08:44:34
    Od: "Hubert123" <h...@b...poczty.pl>

    >To w Katowicach Stolica działa lepiej. Analogicznie jak wyżej, ale po
    >dojechaniu 20 km do ich bazy okazuje się, że przesyłki nie ma, bo jakiś
    >kurier zdążył ją wziąć - choć miała leżeć w bazie...

    To jeszcze nic! Nordea też (niestety!) wysyłała (może robi to nadal) pakiety
    startowe do Nordeasolo poprzez Masterlink. Wyobraźcie sobie, że prawidłowo
    zaadresowana przesyłka szła z Gdańska do jednego z ościennych miast
    wojewódzkich 2 miesiące!! Moje interwencje w Nordei i Masterlinku nie odnosiły
    rezultatu. Szczytem durnoty było żądanie przez Masterlink podania przeze mnie
    (odbiorcę) numeru przesyłki - tak, jakby nie mogli przeszukać bazy po innych
    polach (adresie, nazwisku itp.). Gdy im zarzuciłem, że złośliwie utrudniają i
    przeciągają sprawę, to odpowiedzieli, że nie mogą mi nic powiedzieć, bo nie
    wiedzą, czy korespondują @ z właściwą osobą (tylko po cholerę ktoś miałby
    pytać o cudzą przesyłkę...).
    Gdy w końcu po 2 miesiącach doręczono mi przesyłkę wklepałem jej numer w
    wyszukiwarce na stronie Masterlinka. Okazało się, że przesyłka była w moim
    mieście następnego dnia, a potem była ok. 70x (sic!) przekazywana z magazynu
    do sortowni i vice versa.

    Napisałem do nich reklamację i zażądałem jakiej rekompensaty za tak późne
    doręczenie prawidłowo zaadresowanej przesyłki z banku (przez 2 miesiące nie
    miałem karty). Odpisali, że nie mam żadnych praw, bo ma je nadawca - mam
    załatwić cesję praw, a termin do wniesienia reklamacji jest 7 dni. W
    odpowiedzi odesłałem znany pilik z nagraniem rozmowy p. Czabana z dyrektorem z
    TPSA p. Lebiedziem z tekstami w stylu: "czy wy naprawdę jesteście
    POKUR*****??!!"

    Oczywiście żadnych przeprosin ani nic. Po jakimś miesiącu przyszli ponownie -
    Nordea zakwestionowała im dokumenty - brak podpisu w jednym miejscu (bo kurier
    się nie znał...).
    Analogiczne przypadki miałem ja i moi znajomi także z innymi firmami
    kurierskimi. W zasadzie chyba wszystkie prezentują podobny denny poziom
    usług :-(

    H.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 7. Data: 2004-08-11 20:50:52
    Od: "bd" <b...@o...pl>

> [...]
    > bazy, klniesz, jedziesz na baze, odbierasz sam.  przynajmniej tak to
    > wyglada w masterlink oddzial lublin.  podobnie pracuje firma stolica.

    w gdanskim oddziale jest ok. kurier zadzwonil o 8:00 i zapytal na kiedy
    i na ktora przywiezc paczke. powiedzialem: "dzis po 12:00 do firmy". byl
    okolo 12:30. nawet nie pytal o DO :). na pytanie dlaczego nie sprawdzi
    powiedzial: "eeeee" :P

    pozdrowka
    marcin