  • 1. Data: 2004-08-09 07:43:10
    Temat: Jak ukryć transfer "dodatkowych" pieniędzy.
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Witam!

    Sprawa dotyczy wyłącznie osób fizycznych. Od osoby X mam otrzymać przelew na
    pewną kwotę. Nie chcę podawać X-owi numeru konta w banku A, ani tym bardziej
    aby w historii konta znalazła się informacja o jakichkolwiek kontaktach
    finansowych z X-em. Obmyśliłem, że X wpłaci pieniądze na rachunek karty
    kredytowej w banku B, a ja z rachunku karty dokonam przelewu na konto w
    banku A. W ten sposób na rachunku bankowym nie będzie śladu o X, a koszty
    całej operacji ograniczą się tylko do przelewu rachunek karty kredytowej ->
    konto osobiste. Czy mam rację?

    Serdecznie pozdrawiam.
    Adam Gentler

  • 2. Data: 2004-08-09 07:48:25
    Temat: Re: Jak ukryć transfer "dodatkowych" pieniędzy.
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Adam Gentler said the following on 2004-08-09 09:43:

> [...]
    > całej operacji ograniczą się tylko do przelewu rachunek karty kredytowej ->
    Brzmi jak pytanie "jak przyjąć łapówkę bez śladu" :->
    Ale na rachunku karty kredytowej będzie ślad... Jesli już chcesz się tak
    kryć, to niech X wpłaci ci na tą kartę na poczcie gotówką.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 3. Data: 2004-08-09 07:58:33
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Adam Gentler wrote:

    > Sprawa dotyczy wyłącznie osób fizycznych. Od osoby X mam otrzymać
    > przelew na pewną kwotę.

    A nie lepiej dostać te pieniądze do ręki? Po co tak kombinować?

    Bogdan B.

  • 4. Data: 2004-08-09 08:07:24
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <a...@n...bankier.pl>
    napisał w wiadomości news:cf79v6$r4s$1@atlantis.news.tpi.pl:
> [...]
    > A, ani tym bardziej aby w historii konta znalazła się informacja o
    > jakichkolwiek kontaktach finansowych z X-em. .......

    żona i tak pozna kiedyś prawdę :)

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 5. Data: 2004-08-09 09:32:03
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 9 Aug 2004 09:43:10 +0200, "Adam Gentler"
    <a...@n...bankier.pl> wrote:

    >finansowych z X-em. Obmyśliłem, że X wpłaci pieniądze na rachunek karty
    >kredytowej w banku B, a ja z rachunku karty dokonam przelewu na konto w
    >banku A. W ten sposób na rachunku bankowym nie będzie śladu o X, a koszty

    na rachunku A - nie, ale na rachunku B - jak najbardziej.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2004-08-09 09:47:42
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > banku A. W ten sposób na rachunku bankowym nie będzie śladu o X, a koszty
    > całej operacji ograniczą się tylko do przelewu rachunek karty

    niech X ci wplaci kase gotowka na konto KK, na przygotowanym blankiecie. Ja
    co miesiec wraz z wyciagiem KK BZ WBK dostaje przygotrowany druczek
    wplaty/polecenia przelewu, gdzie sa dane banku i moje jako wplacajacego oraz
    tytul przelewu, nalezy wpisac tylko kwote. Jesli ze swojego banku nie
    dostajesz takiego druczka, to sam przygotuj i daj X-owi

    sq