  • 1. Data: 2004-08-08 11:54:59
    Temat: Kredyt dla pracujacych za granica .
    Od: "Hatson" <s...@g...pl>

    Witam.Pracuje i mieszkam od poltora roku w Berlinie.Jako ,ze mam tylko wize
    na pobyt ,ktora zapewne bedzie mi przedluzona .Nie moge wziasc kredytu w
    Niemczech na dluzszy czas.Czy jest jakas mozliwosc wziecia kredytu w Polsce
    ? Najlepiej gotowkowego ,denominowanego do euro. Co musial bym przedstawic w
    banku ,zeby ten udzielil takiego kredytu ? Interesuje mnie kwota gdzies ok
    30 tys zl.

    Pozdrawiam
    Pawel