    From: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - koniec pieszczot :-)
    Date: Sat, 2 Feb 2002 08:57:43 +0000 (UTC)

    In article <a3eul8$9l1$1@news.tpi.pl>, Tomek D wrote:

    > Użytkownik "Filip Ozimek" <w...@z...edu.pl> napisał w
    > wiadomości news:a3eoih$j68$1@news.pse.pl...

    > Jednak podstawowy problem to - FORMA- w jakiej się wprowadza zmiany.
    > I tutaj nie ma wybacz.
    > Wiele osób które np. nie czytają tej listy dopiero za jakiś czas ze
    > zdziwieniem zauważą obciążenia konta.
    > Tym bardziej wprowadzone w błąd emailiami z Inteligo. Niby wszystko zgodnie
    > z regulaminem, ale mam wrażenie że ktoś próbuje robić z nas idiotów :-)
    >
    > TomekD

    Mam nadzieje ze osoba, ktora to wymyslila PROMOCEJ "KRAG PRZYJACIOL"
    zostala zwolniona!. Duzo jest
    przeciez osob , ktore zalozyly konta pod namowa innych, ze takie super,
    beplatne wirtualne itd itd. Czlowiek teraz czuje sie tylko winny temu i
    nawet te 50 zl ktore otrzymal nie rekompensuja tego ze wyszedl na wariata,
    oszukal swoj "krag przyjaciol i rodzine" ...

    Po prostu przeroslo to wszystko Bank, lub tez traci plynnosc finasowa (to
    bardzo mozliwe) i do takich czynnosci zmusila go obecna sytuacja
    Tym bardziej lepiej teraz wycofywac wieksze sumy pieniedzy pozostawiac
    (jesli juz nie likwidowac) minimalne kwoty.