  • 1. Data: 2002-02-01 18:06:25
    Temat: Inteligo - koniec pieszczot :-)
    Od: "Tomek D" <t...@p...onet.pl>

    Hi,
    Właśnie dostałem emalie od Inteligo. Solidne 7KB marketingowego bełkotu.
    Więcej lepiej i taniej, w punktach wyszczególnione.
    Zapomnieli tylko napisać że od 15.02.2002 zmieniają TOiP tak że dla kont z
    saldem <100PLN opłata za prowadzenie rachunku 4.99PLN/m
    I że opłata za prowadzenie konta jest pobierana z góry na podstawie
    wysokości średniego miesięcznego salda na wszystkich rachunkach konta za
    poprzedni okres miesięczny.

    I tak sobie myśle: dopłacić, trzymać na przyszłość czy dać sobie spokój ?

    TomekD

  • 2. Data: 2002-02-01 18:17:04
    Temat: Re: Inteligo - koniec pieszczot :-)
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Tomek D" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > I tak sobie myśle: dopłacić, trzymać na przyszłość czy dać sobie spokój ?

    I co wymyśliłeś ?
    Bo przecież nie o odpowiedź pytasz:-)

  • 3. Data: 2002-02-01 18:47:19
    Od: "Tomek D" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tomek D" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > I co wymyśliłeś ?
    > Bo przecież nie o odpowiedź pytasz:-)

    Że chyba trochę przysnąłem albo niedoklinalem bo jest już parę wątków na w/w
    temat od jakiegoś czasu :-)
    A oprócz tego:
    - aktywowałem i zastrzegłem kartę którą mi przymusowo wydali przy zakładaniu
    konta.
    - poprosiłem o niewysyłanie kolejnej karty
    - dopłacę i poczekam może zdarzy sie jaki cud a w razie czego te wszystkie
    papiery, fuj
    TomekD

  • 4. Data: 2002-02-01 18:59:29
    Od: Filip Ozimek <w...@z...edu.pl>

    Tomek D <t...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Zapomnieli tylko napisać że od 15.02.2002 zmieniają TOiP tak że dla kont z
    > saldem <100PLN opłata za prowadzenie rachunku 4.99PLN/m

    No przeciez chca sie pozbyc takich klientow jak ty, czyli
    nie przynoszacych zyskow.

    --
    * Filip Ozimek * filip(at)zamoyski.edu.pl * kiedys 2:480/33.56 *

    Made with 100% recycled materials. No electrons were destroyed to write
    this mail.

  • 5. Data: 2002-02-01 19:04:58
    Od: "Grzesieq" <g...@i...you.wana.spam.me.then.do.it>

    Witam,

    Ja tam nie narzekalbym - po prostu bankierzy z Inteligo wzieli sie za
    leszczy, ktorzy zalozyli sobie konta w ramach "Kregu przyjaciol" tylko po to
    aby zebrac extra kaske i olac cala reszte.
    Ja przelewam swoja wyplate na Inteligo. Jesli w moim przypadku saldo wzrasta
    srednio o 20 PLN tygodniowo (policzcie sobie ile mam na koncie :-)) to jest
    suuuper!!! Dzieki temu moge sobie przynajmniej oplacic rachunki za telefon i
    inne drobne przelewy. Dla przykladu dodam, ze dostalem SMS-a od PKO BP z
    dopisanym procentem do ROR-u - chociaz kwota wkladu jest podobna do tej co w
    Inteligo to nie starcza nawet na paczke marnych fajek. W przyszlym tygodniu
    przelewam wiekszosc do Inteligo - zostawie sobie tylko kilka setek na
    wyplaty z ich bankomatow, bo w sasiedztwie mam tylko bankomaty PKO BP a
    zadnego EURONET-u.

    Pozdrawiam,

    Grzesieq

  • 6. Data: 2002-02-01 19:06:31
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

> [...]
    > - poprosiłem o niewysyłanie kolejnej karty
    > - dopłacę i poczekam może zdarzy sie jaki cud a w razie czego te wszystkie

    to dokladnie tak jak ja :-))
    trzeba poczekac parę miesięcy - aby mieć pewność :-)

  • 7. Data: 2002-02-01 20:38:53
    Od: "Tomek D" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Filip Ozimek" <w...@z...edu.pl> napisał w
    wiadomości news:a3eoih$j68$1@news.pse.pl...
    > Tomek D <t...@p...onet.pl> wrote:
    > No przeciez chca sie pozbyc takich klientow jak ty, czyli
    > nie przynoszacych zyskow.

    Hm,
    Jakby tak sobie zadali trochę trudu aby przeanalizować historię rachunku to
    może nie byliby tacy pewni :-)
    Do czasu kiedy inne ebanki potrafią mi zaproponować bezprowizyjne wypłaty,
    darmowe przelewy, darmową kartę i strony które ładują się w akceptowalnym
    czasie to mam Inteligo w nosie !

    Jednak podstawowy problem to - FORMA- w jakiej się wprowadza zmiany.
    I tutaj nie ma wybacz.
    Wiele osób które np. nie czytają tej listy dopiero za jakiś czas ze
    zdziwieniem zauważą obciążenia konta.
    Tym bardziej wprowadzone w błąd emailiami z Inteligo. Niby wszystko zgodnie
    z regulaminem, ale mam wrażenie że ktoś próbuje robić z nas idiotów :-)

    TomekD

  • 8. Data: 2002-02-01 22:01:04
    Od: "Mariusz Marchewka" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzesieq" <g...@i...you.wana.spam.me.then.do.it> napisał w
    wiadomości news:a3eoso$42i$1@news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    >(...)srednio o 20 PLN tygodniowo (policzcie sobie ile mam na koncie :-))>>

    10kPLN? ;-)

    MM

  • 9. Data: 2002-02-02 08:57:43
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <a3eul8$9l1$1@news.tpi.pl>, Tomek D wrote:

> [...]

    > z regulaminem, ale mam wrażenie że ktoś próbuje robić z nas idiotów :-)

    Mam nadzieje ze osoba, ktora to wymyslila PROMOCEJ "KRAG PRZYJACIOL"
    zostala zwolniona!. Duzo jest
    przeciez osob , ktore zalozyly konta pod namowa innych, ze takie super,
    beplatne wirtualne itd itd. Czlowiek teraz czuje sie tylko winny temu i
    nawet te 50 zl ktore otrzymal nie rekompensuja tego ze wyszedl na wariata,
    oszukal swoj "krag przyjaciol i rodzine" ...

    Po prostu przeroslo to wszystko Bank, lub tez traci plynnosc finasowa (to
    bardzo mozliwe) i do takich czynnosci zmusila go obecna sytuacja
    Tym bardziej lepiej teraz wycofywac wieksze sumy pieniedzy pozostawiac
    (jesli juz nie likwidowac) minimalne kwoty.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2002-02-02 16:15:49
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 2 Feb 2002 08:57:43 +0000 (UTC), Maciej
    <m...@a...skrzynka.pl> wrote:

> [...]
    >nawet te 50 zl ktore otrzymal nie rekompensuja tego ze wyszedl na wariata,
    >oszukal swoj "krag przyjaciol i rodzine" ...

    A ja sie zastanawiam czy ta zmiana w oplacie za konto z malym saldem
    to wynik tamtej procmocji, przez ktora ilosc zalzonych martwych kont
    przerosla ich oiczekiwania,
    czy moze odwrotnie, celowo przez ta badz co badz atrakcyjna promocje
    nalapali martwych kont a teraz zamierzaja przynajmniej na czesci tych
    martwych kont zarobic.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl