  • 1. Data: 2002-06-04 09:47:06
    Temat: Inteligo - jak liczą progi oprocentowania?
    Od: "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>

    Dodają się subkonta, czy każde oddzielnie?
    Np., 3 subkonta po 2000 złotych, razem 6000 złotych. Czy jedno 2000
    złotych powyżej 4000 jest oprocentowane według stopy drugiego progu
    (8,28%), czy wszystko według najniższej 7,5%?

  • 2. Data: 2002-06-04 15:22:26
    Temat: Re: Inteligo - jak liczą progi oprocentowania?
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl> napisał w wiadomości

    > Dodają się subkonta, czy każde oddzielnie?

    Każde oddzielnie.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 3. Data: 2002-06-04 15:41:02
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Robert <mKarta@kasuj-to_wp.pl> wrote:
> [...]
    > złotych powyżej 4000 jest oprocentowane według stopy drugiego progu
    > (8,28%), czy wszystko według najniższej 7,5%?

    sumuja subkonta - wychodzi %
    tym % traktuja wszystkie subkonta.

    pozdrawiam

    romekk

  • 4. Data: 2002-06-04 15:44:56
    Od: "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>

    Roman Kubik <r...@p...com.pl> pisze:

    > sumuja subkonta - wychodzi %
    > tym % traktuja wszystkie subkonta.

    No to na razie 1:1, bo Wojtek Nawara napisał że każde oddzielnie...
    Chyba ze źle zrozumiałem.

  • 5. Data: 2002-06-04 15:58:13
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > No to na razie 1:1, bo Wojtek Nawara napisał że każde oddzielnie...
    > Chyba ze źle zrozumiałem.

    moze odsetki dodaja osobno do kazdego konta ;-) ?

    kiedys to liczylem, jak mialem tam wiecej kasy, teraz moze sie zmienilo ?

    pozdrawiam

    romekk

  • 6. Data: 2002-06-04 16:02:26
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    > sumuja subkonta - wychodzi %
    > tym % traktuja wszystkie subkonta.

    Hmmm... Nie zgodzę się z obywatelem...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 7. Data: 2002-06-04 17:00:18
    Od: "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>

    Wojciech Nawara <w...@p...onet.pl> pisze:

    > Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    > Hmmm... Nie zgodzę się z obywatelem...

    No to niech ktoś kto ma tam ponad 4 tysiące rozbite powie jak mu/jej
    liczą?
    Czy nie ma takich osób? ;)

  • 8. Data: 2002-06-04 17:04:51
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Hmmm... Nie zgodzę się z obywatelem...

    poniewaz nie chcialo mi sie liczyc znowu jak to u mnie realnie jest liczone,
    zadzwonilem na 0-800-121121 i uzyskalem taka informacje:
    wszystkie rachunki (subkonta) w ramach jednego konta Inteligo (rachunku
    glownego) sa sumowane i na podstawie tej sumy ustala sie oprocentowanie
    ktoro sluzy do wyliczenia odsetek do kazdego z rachunkow (subkont).

    Ale ze linka nie bardzo wiedziala o co mi chodzi i po konsultacjach
    odpowiadala malo pewnym glosem ;-) to jeszcze napisalem do i...@i...pl

    na razie jestem dobrej mysli ;-)
    to sie zgadza z moimi odczuciami (_wydaje_ mi sie, ze kiedys sie dziwilem
    ze na malej kwocie policzyli mi jakies dziwne odsetki kiedy na innym
    rachunku mialem troche kasy, i zgodzilo sie to z takim schematem obliczen)

    no ale czekam na odpowiedz info@...

    pozdrawiam

    romekk

  • 9. Data: 2002-06-04 17:13:36
    Od: "Robert" <mKarta@kasuj-to_wp.pl>

    Roman Kubik <r...@p...com.pl> pisze:

    > poniewaz nie chcialo mi sie liczyc znowu jak to u mnie realnie jest

    to byłoby najpewniejsze jednak - warto by wiedzieć, prawda?

    A że Ci się nie chciało, to Ci się dziwię, bo ostatnio rewelacyjnie Ci
    szło liczenie oprocentowania realnego - to bez żadnej złośliwości :)

  • 10. Data: 2002-06-04 17:14:11
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > No to niech ktoś kto ma tam ponad 4 tysiące rozbite powie jak mu/jej
    > liczą?
    > Czy nie ma takich osób? ;)

    ktos musialby bardzo szczegolowo liczyc, bo costam sie na rachunkach ciagle
    dzieje.

    A Twoje pytanie jest o obiektywnie dostepna informacje na infolinii...
    darmowej infolinii...

    pozdrawiam

    romekk