    From: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo i oplaty :)
    Date: Fri, 15 Feb 2002 09:54:34 +0100

    Użytkownik "Pedroz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a4igu7$9dl$1@news.tpi.pl...
    > http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=58
    > "W celu zachęcenia Klientów do szybkiego aktywowania kont Inteligo i
    jeszcze
    > częstszego używania kart Inteligo Visa Electron Zarząd Banku w dniu
    > 14.02.2002 podjał decyzję o przesunięciu terminu pobierania opłat za
    > prowadzenie konta oraz za korzystanie z kart. Promocja potrwa do
    odwołania.
    > Wszyscy klienci zostaną o jej zakończeniu poinformowani z odpowiednim
    > wyprzedzeniem na stronach WWW konta Inteligo."
    >
    > :))))) Cos takiego??? :))))

    To znaczy tylko tyle, ze klienci "I." wyp*.* z taka predkoscia, ze pod
    koniec miesiaca liczba kont bylaby ujemna....

    Niemniej "wydaje mi sie" ze zarowno w poprzednim przypadku, jak i w tym "I."
    zapomnialo o jednym artykule Prawa bankowego:

    "W umowie rachunku bankowego określa się ponadto wysokość prowizji i opłat
    za czynności związane z prowadzeniem rachunku i warunki ich zmiany."

    Czy przypadkiem nie oznacza to, ze KAZDA zmiana TOiP wymaga WYPOWIEDZENIA
    umowy ??? Czyli - wnioskujac dalej - czynnosci podjete przez Inteligo sa
    nielegalne z punktu widzenia prawa?

    Na list wyslany kilka dni temu do "I." ... odpowiedziala cisza...

    Pzdr,

    Maciej