    From: "Krzysiek Kozioł" <k...@c...ia.pw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo i klienci za 50 zl.
    Date: Tue, 5 Mar 2002 14:51:56 +0100

    > Rzuciłem przykład handlobanku, bo to był w gronie moich znajomych chyba
    > najbardziej spektakularny przypadek tego typu: wiele osób zakładało tam
    > konto ot tak - by zobaczyć co to, bo dawali balonik, bo fajna reklama,
    > bo jakoś inaczej - bez istotnych zamiarów używania, a potem po
    przyglądaniu
    > się (niekiedy przez wiele, wiele miesięcy) stawało się aktywnymi
    klientami.

    Dokładnie tak, wlasnie po prawie roku sie do Inteligo przekonałem,
    a tu prosze 2 dni po takiej zmianie w mojej swiadomosci zafundowali
    mi takie emocje. I nie dlatego ze powprowadzali jakies tam oplaty,
    bo predzej czy pozniej sie tego spodziewalem, ale dlatego ze wprowadzili
    progresywne (czy jak to zwal) oprocentowanie rachunków.
    W dodatku dla każdego subkonta oddzielnie. W moim przypadku ta zmiana
    ich wlasciwie juz prawie zdyskwalifikowała. Jeszcze nie zamknełem
    konta, bo może przemysla jeszcze wysokości tych progów.

    Pozdrawiam
    Krzysiek