  • From: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo firma - zaświadczenie o posiadaniu rachunku
    Date: Mon, 6 Sep 2004 22:25:13 +0200

    Slawek Kos wrote:
    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    Jak urzędnik upierdliwy, to nie łyknie. Umowa to żaden dowód dla trzeciej
    strony; ja też mam gdzieś umowy prowadzenia kont, które już nie istnieją.

    > A tak w ogole to jest na to odpowiedni druczek, tyle ze w Urzedzie
    > Skarbowym. Nazywa sie NIP-1 (albo NIP-3, tam ci powiedza...)
    > Na tym druku ty skladasz OSWIADCZENIE o numerze rachunku bankowego i
    > zadnych potwierdzen z banku nie musisz miec. Wystarcza twoj podpis
    > pod elegancka klauzula o konsekwencjach skladania falszywych
    > oswiadczen...;-)
    > Cos strasznie kombinuja w twoim US...

    Widzi mi się taki scenariusz - urzędnik nie ma na stanie żadnego
    walidatora do poprawności numeru konta, albo się przyzwyczaił do pewnego
    schematu i krzyczy o papier, żeby uniknąć pomyłki, nie przyjmując do
    wiadomości że oświadczenie posiadacza to powinna być świętość (ze
    wszystkimi konsekwencjami).
    Na takiego urzędnika kopia umowy powinna starczyć, bo nie odróżni on jej
    od zaświadczenia o posiadaniu konta ;-)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm