  • From: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo firma - zaświadczenie o posiadaniu rachunku
    Date: Mon, 6 Sep 2004 17:10:50 +0200

    Wojciech Nawara wrote:

    > Jeśli jest [pewnie jest] to na pewno nie zamówisz tego via IVR.

    Zgoda. To byłby całkowity bezsens - płacić wykonawcy za taką
    funkcjonalność, która więcej szkody może przynieść niż pożytku.

    > pewnie jest płatne, zgodnie z cennikiem [5,coś].

    Pewnie tak. Bank AFAIK ma obowiązek wystawić taki dokument na żądanie, ale
    nie powiedziane że zrobi to za darmo.
    Normalny bank przyjmie zlecenie wystawienia kwitu przez call center.
    Nienormalny każe iść do oddziału. Inteligo jako takie oddziałów nie ma,
    więc... :-)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm