    From: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo - certyfikat
    Date: Mon, 29 Mar 2004 12:53:08 +0200

    Użytkownik "GideoN" <gideon@[NO_SPAM]npnet.org> napisał w wiadomości
    news:c48u41$o0b$2@wulkan.npnet.org...

    > trzeba wystapic z oficjalnym pismem i ci przysla fingerprinta

    A nie mogliby dyktować? Co stoi na przeszkodzie?

    > mailowo nie wiem jak to wyglada

    Ta opcja mnie nie interesuje. Jak ktoś w jakiś sposób przejmie domenę
    (np. administrator serwera, którego adres wpisuję w resolv.conf),
    to odbierze również maila ode mnie i będzie mógł odpisać, podając
    fałszywy fingerprint.

    > druga opcja to spisanie go samemu gdy mamy pewnosc ze jestesmy na
    > prawdziwej stronie banku. W Inteligo mamy dwa fingerprinty SHA1 MD5
    > wystarczy sprawdzac jeden z nich, w mBanku np jest chyba tylko SHA1, w
    > innych nie wiem.

    Zapętliliśmy się. Żeby sprawdzić fingerprint, musimy mieć pewność,
    że jesteśmy na prawdziwej stronie banku. Żeby upewnić się, że jesteśmy
    na prawdziwej stronie banku, musimy sprawdzić fingerprint...

    Pozdrawiam,
    Artur