  • Data: 2004-03-26 17:09:46
    Temat: Re: Inteligo: aktywacja VE
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    c41md8$5s9$...@t...icpnet.pl,
    RobertSA <u...@o...pl>:

    > Na swoje usprawiedliwienie dodam, ze szukalem w Moich Danych i na
    > razie nie ma tam takiej mozliwosci, ale to pewnie dlatego, ze karte
    > zamowilem dopiero 2 dni temu. Ale teraz juz wiem, gdzie szukac.
    >
    > W FAQ tez szukalem, ale widac kiepsko - no coz, czlowiek sie starzeje
    > ;)

    Jest gorzej jeszcze, nie doczytalem tez tego:

    "Aby Twoje zamówienie zostało zrealizowane powinieneś zapewnić środki na
    pokrycie opłat na tym rachunku, do którego zamawiasz kartę Inteligo. Za
    wydanie kolejnej karty Inteligo oraz za jej dostarczenie przesyłką kurierską
    pobrane zostaną opłaty zgodnie z obowiązującą Tabelą Opłat i Prowizji dla
    kont Inteligo."

    No i teraz dopiero, po 2 dniach, zapewnilem na tym nowo otwartym subkoncie
    srodki (10zl, a wysylka poczta). Czy ta karta zostanie wydana, czy tez
    srodki musza byc juz w momencie zamawiania, tzn. czy moze musze powtorzyc
    zamowienie?

    --
    Robert