  • 1. Data: 2003-02-11 13:59:08
    Temat: Inteligo=PKO BP ???
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    Czesc!

    Widze z ostatnich postow, ze wielu uczestnikow naszej grupy jest
    pracownikami bankow. Moze sie wiec orientuja w nastepujacym temacie....

    Otoz gdy PKO BP przejmowalo Inteligo zapowiadalo pelne polacznie obu bankow
    w marcu 2003 (wlaczenie ePKO do Inteligo itp.). Jest juz luty, czy macie
    jakies przecieki na temat nowej internetowej oferty PKO BP?

    Pozdrawiam

    sanula

  • 2. Data: 2003-02-11 17:03:49
    Temat: Re: Inteligo=PKO BP ???
    Od: pw <y...@w...pl>

    No wlasnie, sam sie zastanawialem, dlaczego w ogole PKPBP prowadzi ePKO,
    skoro przejelo Inteligo. Szukam informacji ostatnio nt. kart do placenia
    w Internecie (patrz moj post Inteligo-tylko dla karty? ktory przerodzil
    sie w ataki personalne ;) ) i zdziwilo mnie to, ze aby w PKOBP dostac
    taka karte, to trzeba zalozyc konto ePKO, ktore jest wg mnie drogie
    (9zl/mc),a z kolei rachunek Inteligo i tak jest prowadzony przez PKBP.

  • 3. Data: 2003-02-11 17:13:24
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:3E492CF5.6050708@wp.pl, pw <y...@w...pl>:
> [...]
    > taka karte, to trzeba zalozyc konto ePKO, ktore jest wg mnie drogie
    > (9zl/mc),a z kolei rachunek Inteligo i tak jest prowadzony przez PKBP.

    W ramach ePKO za 9zl/mc jest jakas karta do placenia w Internecie? Co to za
    karta?

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-02-11 17:24:25
    Od: pw <y...@w...pl>

    Mialem na mysli "karte wirtualna", ale nie jest ona wliczona w oplate 9
    zl/mc, tylko trzeba za nia zaplacic dodatkowo 25 zl, patrz:

    http://e2.pkobp.pl/oplaty.asp

  • 5. Data: 2003-02-11 18:45:11
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    Użytkownik "pw" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mialem na mysli "karte wirtualna", ale nie jest ona wliczona w oplate 9
    > zl/mc, tylko trzeba za nia zaplacic dodatkowo 25 zl, patrz:

    To nie lepiej zalozyc konto m mBanku i zaplacic jedynie to 25zl? Poza tym
    eKarta wydaje mi sie bezpieczniejsza od karty Inteligo...

    sanula

  • 6. Data: 2003-02-11 19:05:53
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b2bgbe$63r$1@inews.gazeta.pl, sanula <s...@g...pl>:
    > Użytkownik "pw" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To nie lepiej zalozyc konto m mBanku i zaplacic jedynie to 25zl? Poza
    > tym eKarta wydaje mi sie bezpieczniejsza od karty Inteligo...

    Ale dlaczego "jedynie"? 25zl to nie mniej niz 12zl.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-02-11 20:46:02
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Robert wrote:
    > Ale dlaczego "jedynie"? 25zl to nie mniej niz 12zl.

    Z warunkami ;)
    Ze utrzymujesz tam >100 zl przez caly czas

  • 8. Data: 2003-02-11 21:39:25
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b2bni8$q5s$1@news.onet.pl, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl>:

    > Z warunkami ;)
    > Ze utrzymujesz tam >100 zl przez caly czas

    Niezupelnie - mozesz np. 3100 przez jeden dzien w miesiacu.

    A tak serio, to > 100zl to chyba nie jest jakis duzy problem, nawet calkiem
    przyzwoicie oprocentowane przeciez.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-02-11 21:44:53
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    > Ale dlaczego "jedynie"? 25zl to nie mniej niz 12zl.

    Zgadzam sie, ale mialem na mysli oferte ePKO jego karte wirtualna.

    sanula

  • 10. Data: 2003-02-11 21:47:09
    Od: "sanula" <s...@g...pl>

    > A tak serio, to > 100zl to chyba nie jest jakis duzy problem, nawet
    calkiem
    > przyzwoicie oprocentowane przeciez.

    Tylko wtedy placisz 0,99zl/m-c za karte + 4,99zl/m-c za obsluge rachunku, a
    wtedy eKarta mBanku jest bezkonkurencyjna.

    sanula.

    PS.Nie jestem pracownikiem BRE Banku, ani mBanku, tylko zadowolonym klientem
    ;-)