  • Data: 2002-10-26 20:52:46
    Temat: Re: Inteligo (Długie)
    Od: "Piotr" <n...@p...USUNSPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Reaktorek" <r...@z...pl> wrote in message
    news:apeaou$pe1$1@news.tpi.pl...
    > Drogi Dziale Reklamacji, Drogie Redakcje, Drogie Banki, koledzy i
    > koleżanki!
    [...............]
    > Ze swojej strony chciałbym dodać, iż przesyłam kopie tego maila do
    obecnych
    > i potencjalnych klientów Inteligo, dzienników zajmujących się tematyka
    > bankową, konkurencji oraz właścicieli banku jak i Pana dyrektora.

    nie wiem z jakiego świata kolega pochodzi, ale od kiedy w powszechnym użytku
    pojawiły się komputery, szeroko rozumiana informatyka i Microsoft, nie można
    polegać na technice
    pretensje kolegi są typu "nie ubrałem się odpowiednio i przeziębiłem się bo
    termometr elektroniczny się zepsuł i wskazywał 40 stopni mimo, że na
    zewnątrz leżał śnieg"

    ktoś kto korzysta z komputerów i Internetu powinien być chyba na tyle
    świadom zawodności elektroniki i systemów informatycznych, że nie powinien
    nosić przy sobie tylko jednej karty bankomatowej i wybierać pieniędzy na
    bilet tuż przed odjazdem pociągu

    inna sprawa jeżeli "po prostu" chce kolega uzyskać odszkodowanie od
    Inteligo - bo w sumie dlaczego płacąc 99 groszy za kartę miesięcznie nie móc
    z niej skorzystać - w takich przypadkach swego czasu również dochodziłem
    odszkodowania od handlo-citi-banku
    i sądzę, że inteligo powinno "pokazać klasę" i spełnić jeden z proponowanych
    warunków (najlepiej zwrot kosztów + 500 zł na cele charytatywne)

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski