    From: "krab" <_...@h...pl___>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo (Długie)
    Date: Sat, 26 Oct 2002 17:32:04 +0200

    Użytkownik "Reaktorek" <r...@z...pl> napisał w wiadomości
    > - brak oddziałów
    > - wysokie koszta obsługi konta przy minimalnym zapewnieniu dobrej jakości
    > usług

    tak mi sie przypomnialo, ze pewna Pani bodaj z Gdanska - pozwala do sadu
    bank BIG w zwiazku z niemoznoscia bezplatnego wyplacenia gotowki z konta
    (nie wiem jak jest teraz, ale wowczas byla w BIG oplata zarowno za wyplate w
    kasie jak i w dowolnym bankomacie) a sprawe wygrala - (zwrot poniesionych
    oplat za wyplate w kasie :-)
    Zawsze zastanawialem sie kiedy ktos pozwie inteligo lub np VW za podobna
    praktyke.- nestety brak chetnych
    Za kilka miesiecy konto inteligo-BP bedzie zapewne miec juz taka opcje -
    wiec sprawa stanie sie jakby bezprzedmiotowa - przynajmniej dla nich

    a co do innych watkow w Twojej wypowiedzi, to w zasadzie pogaworze z jednym:

    > 1) zwolnienie mnie z opłat bankowych przez okres 12 miesięcy
    itp

    w Polskich warunkach takie zadanie trudno jest wyegzekwowac nawet w sadzie,
    ogranicz sie po prostu do zadania zwrotu kosztow - zadanie zadoscuczynienia
    schowaj do kieszeni bo nie zyjemy w nazbyt cywilizowanym zakatku swiata i tu
    takie zadania powoduja ciagle usmieszek niz troske.

    a samego konta inteligo juz dawno nie mam - bo to taka sobie spoleczka
    kolesiow do robienia forsy a nie zaden bank - moze wroce - jak wezma go w
    rece normalni bankowcy.