eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiInteligo › Re: Inteligo
  • Data: 2004-08-09 10:58:40
    Temat: Re: Inteligo
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 2004-08-09, blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:
    > Wojciech Nawara wrote:
    >>> 2)Jak wyglada procedura odblokowywania serwisu telefonicznego w
    >>> Inteligo. czy istnieje coś takiego jak oddzwanianie na zdefiniowane
    >>> wczesniej numery telefonów? (tak jak w mBanku)
    >>
    >> Nie. Weryfikacja plus kod ze zdrapki. Zresztą blokowanie kanału tel. w
    >> inteligo troszkę mija się chyba z celem i jest poważnym utrudnieniem w
    >> korzystaniu z rachunku. Spróbuj choćby zmienić limit na karcie. :-)
    >
    > ja sobie zablokowalem serwis tel. na stronie www inteligo.
    > a jak bede go potrzebowal to sobie odblokuje na chwile.
    > Jakos mi ta blokada nie przeszkadza :-)
    > *** blad ***
    Miej ty pecha i wpisz pare razy złe hasło :)
    Ciekawe jak wtedy wybrniesz z sytuacji jak masz zablokowane i WWW i TEL.


    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1