eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRe: Inteligo › Re: Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!news.internetia.pl!mimuw.
    edu.pl!news.mimuw.edu.pl!uw.edu.pl!not-for-mail
    From: "iq" <o...@U...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Inteligo
    Date: Sun, 16 Nov 2003 21:16:58 +0100
    Organization: A poorly-installed InterNetNews reader
    Lines: 22
    Message-ID: <bp8lu6$dfb$1@h1.uw.edu.pl>
    References: <6...@n...onet.pl>
    <bp8509$ala$2@serwer.m6net.eu.org> <bp86n4$je1$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ennyn.dsv.agh.edu.pl
    X-Trace: h1.uw.edu.pl 1069013766 13803 149.156.124.21 (16 Nov 2003 20:16:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@h...uw.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: 16 Nov 2003 20:16:06 GMT
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2314.1300
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2417.2000
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Notice1: This post has been postprocessed on the news.uw.edu.pl server.
    X-Notice2: Subject line has been filtered and any Odp: strings removed.
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:268980
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bp86n4$je1$...@i...gazeta.pl...
    > Użytkownik gilder napisał:
    >
    > >> No ale wczesniej nigdy tak dlugo sie nie czekalo. Probowalem sie
    > >> dodzwonic od 8 do 23 z tym sasmym skutkiem, czas oczekiwanie powyżej
    > >> 10 min. Oczywiscie nigdy sie nie polaczylem, bo mnie denerwowalo to
    > >> czekanie. Napisalem do nich, ale zadnego odzewu.
    > >
    > > To jest i tak bardzo dobry wynik ;), dzwoniąc np. na infolinie Tepsy lub
    > > jakieś biuro napraw, to sie czeka po 10-15 minut, i potem nagle albo
    > > cie rozłączają, albo mowią, że w danej chwili jest za dużo osób na linii
    > > (ale dopiero po odczekaniu tych 10 minut) i trzeba dzwonić jeszcze raz.
    >
    > W Inteligo faktycznie ostatnio czeka sie dlugo na polaczenie z
    > konsultantem, ale trzeba przyznac, ze mozna spokojnie czekac do skutku.
    > Nie rozlaczaja na chama (tak jak mBank?).

    Chyba najbardziej denerwujace jest ta sama muzyka ...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1