  • Data: 2002-01-29 08:19:37
    Temat: Re: Inteligenci w Inteligo?
    Od: Jozef Zbrodel <j...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan Alder wrote:

    > Tak, ale co będzie, jeśli akurat braknie przy wykonywaniu przelewów?

    Zawsze można zamówić kolejną odpowiednio wczesniej.

    > O ile zdefiniujesz przelew, to nie trzeba. Jak nie zdefiniujesz,
    > trzeba. Ale niezależnie od wszystkiego, nie ma sztucznego podziału na
    > QuickMoney i zwykłe przelwy, a mBank sam wie, że idzie wewnątrz
    > mBanku, więc przelewa online... Funkcjonalnie lepsze niż Inteligo,

    Owszem, tu się zgadzam. Ale wolałbym mieć opcjonalną możliwosć
    potwierdzania hasłem przelewów międzyrachunkowych (lub płatnosci). W
    sumię, ja płatnosć definiuje sobie nie dlatego, żeby nie musiec
    wklepywać kodu, tylko dlatego, żeby nie musieć wpisywać co chwila
    wszystkich danych. A w wielu przypadkach wolałbym potwierdzenie kodem.

    --
    Pzdr
    J. [WaWa]