  • Data: 2002-01-06 11:39:57
    Temat: Re: Integrum w BGŻ
    Od: "Michal Biernacki" <m...@o...uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message
    news:3m8g3uounnml0js3lo1fg5mubpk62rqlvf@4ax.com...

    [...]
    > Mowisz o eIntegrum (z dostepem internetowym) ?
    > Moze w placowkach "wlasciwych" Inegrum rzeczywiscie. Ja niestety
    > mialem z nimi kontakt tylko przez oddzial BGZetu.

    eIntegrum niczym sie nie rozni od zwyklego Integrum (oczywiscie poza
    dodatkowa funkcja dostepu przez internet). Z pomoca karty, ktora dostajesz
    do swojego rachunku mozesz dokonywac wszelkich operacji na koncie (wplata,
    wyplata, sprawdzenie salda itp) w kazdej placowce BGZ, niezaleznie czy to
    McIntegrum, czy stary oddzial (we wszystkich zainstalowane sa POS-y).

    pozdrawiam,

    Michal