  • Data: 2022-11-08 03:14:27
    Temat: Re: Inflacja GUS (NTG)
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 7 lis 2022 o 19:51, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Ukraść kibel i umrzeć.
    > (parafraza do >>zobaczyć Neapol i umrzeć<<)
    >   https://youtu.be/C_jqcuVORd8?t=227

    > Rosja (największy kraj świata, niezbyt ;) gęsto zaludniony)
    > sprzedaje naturalne bogactwa, kupuje technologie, kształci
    > wojaków, buduje rakiety, straszy świat i narzuca ruski mir...

    Rosja -- cywilizacja wysokich lotów...

    https://liveuamap.com/pl/2022/7-november-ukrainian-m
    ilitary-captured-21-mobilised-men-from

    https://liveuamap.com/pics/2022/11/07/22508625_0.jpg

    Przybyli z obwodu moskiewskiego, by pomóc dzikiej Ukrainie...

    49°21´N 38°4´E
    Ukraińskie wojsko schwytało 21 zmobilizowanych
    mężczyzn z obwodu moskiewskiego na kierunku Swatove

    > -=-

    > Moim zdaniem obecna inflacja jest efektem ,,prorodzinnej''

    Złotówka mocno staniała tuż po rozpoczęciu wojny,
    ale ogólnie nieustannie tak tanieje od dawna...

    > polityki PiS oraz pandemii. Prawdziwa inflacja odwojenna
    > dopiero nas oczekuje, ;) [jako dostojnych gości] ale być
    > może będzie jakoś ukryta -- mierniczym kłamstwem lub
    > milczeniem... Być może już teraz jest jakoś maskowane
    > to, co nieuchronnie nastąpi...

    > -=-

    > Termometr w qchni pokazuje teraz (jak zwykle) 19.4°C, choć

    Tuż po wysłaniu postu wskazywał 19.3°C, później nawet 19.5°C...
    Dogrzewałem ja, dogrzewał laptop z zewnętrznym monitorem...
    Wygodnie mieć naraz dwa ekrany? Wygodniej mieć trzy... ;)

    --