  • 1. Data: 2003-06-06 10:35:43
    Temat: Ile przelew w BZWBK do Lukasa idzie...
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    Poszedl przelew stypednium. Ciekawe kiedy sie pojawi u mnie na koncie. Z
    tego samego Instytutu placa jest tego samego dnia co wyslana. Stypenium
    potrafi iść od piątku do czwartku. Nie wiem o co chodzi ale sytuacja jest
    zabawnie denerwująca.

    Piotrek

  • 2. Data: 2003-06-06 10:47:13
    Temat: Re: Ile przelew w BZWBK do Lukasa idzie...
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Solarz" <p...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tego samego Instytutu placa jest tego samego dnia co wyslana. Stypenium
    > potrafi iść od piątku do czwartku. Nie wiem o co chodzi ale sytuacja jest

    ojciec zlozyl w BZWBK elixir z ror-u na moje konto w Multi - dyspozycję
    składał po 16 w poniedziałek - kasa była u mnie w czwartek o 11
    pamietam jeszcze jak pani w BZWBK pytala sie czy przelew tanszy czy ten
    drozszy (ten tanszy moze isc i ze 3 dni - my wzielismy drozszy i faktycznie
    pieniadze nie byly po 3 dniach ;-)
    dziwne jest to, ze w druga strone forsa idzie szybciej ?!?

    --
    Matovy

  • 3. Data: 2003-06-06 10:48:15
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr Solarz wrote:
> [...]
    > wyslana. Stypenium potrafi iść od piątku do czwartku. Nie wiem o co
    > chodzi ale sytuacja jest zabawnie denerwująca.

    A to pewnie stypendium przesylaja tanim przelewem - ktory kosztuje w
    BZWBK nie jak elixir 1,5 tylko 50 gr - ale ma te wade - ze idzie trzy
    dni robocze.
    Hmm - ale pewnie oni to robia jakims systemem corporatebankingu czy
    cos. Podpytaj w instytucie czy to dla nicgh duzy problem wysylac
    elixirem

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 4. Data: 2003-06-06 11:29:47
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

    napisał w wiadomości news:bbprdb$fmb$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Hmm - ale pewnie oni to robia jakims systemem corporatebankingu czy
    > cos. Podpytaj w instytucie czy to dla nicgh duzy problem wysylac

    Oba przelewy idą tak samo sesją poranną. Są tylko dwie różnice.
    Stypendium idzie 6 dnia miesiąca z dopiskiem stypendium doktoranckie za
    miesiąc X
    Wynagrodzenie za pracę idzie 26 dnia miesiąca z dopiskiem wynagrodzenie za
    miesiąc X
    Ot i cała różnica, tylko że wynagrodzenie jest tego samego dnia, a
    stypendium po iluś tam.

    Piotrek

  • 5. Data: 2003-06-10 11:39:03
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

> [...]
    > tego samego Instytutu placa jest tego samego dnia co wyslana. Stypenium
    > potrafi iść od piątku do czwartku. Nie wiem o co chodzi ale sytuacja jest

    Tym razem poszło szybko. Dziś już jest po południu na koncie. :-)

    Ciekawe jak będzie za miesiąc.

    Piotrek