  • 1. Data: 2003-06-06 08:34:50
    Temat: Jak długo trwa przelew z poczty
    Od: "DYSKUSJA" <w...@n...pl>

    Jak długo trwa przelew z PP do Inteligo - chodzi mi o praktykę.
    Nie wiem kiedy powinienem zacząć reklamować.

    Pozdrawiam
    Tadeusz

  • 2. Data: 2003-06-06 08:46:55
    Temat: Re: Jak długo trwa przelew z poczty
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    DYSKUSJA wrote:
    > Jak długo trwa przelew z PP do Inteligo - chodzi mi o praktykę.
    > Nie wiem kiedy powinienem zacząć reklamować.

    nawet do 14 dni - zazwyczaj 7.
    Nastepnym razem - trzeba wplacac za darmow w PKO BP

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 3. Data: 2003-06-06 10:13:10
    Od: "DYSKUSJA" <w...@n...pl>

    Użytkownik > nawet do 14 dni - zazwyczaj 7.
    > Nastepnym razem - trzeba wplacac za darmow w PKO BP

    PP jak widać to wielkie dziadostwo. W moim przypadku wysłalem tydzień temu
    przesyłkę za pobraniem na r-k bankowy w Inteligo i nic na razie nie
    wpłynęło, a facet przesyłkę odebrał i wpłacił pieniądze.
    PP zwleka z oddaniem pieniędzy bo nimi obraca.

    Tadeusz

  • 4. Data: 2003-06-06 10:24:00
    Od: brodsky <d...@t...SPAM.pl>

    On Fri, 6 Jun 2003 10:34:50 +0200, DYSKUSJA wrote:

    >Jak długo trwa przelew z PP do Inteligo - chodzi mi o praktykę.
    >Nie wiem kiedy powinienem zacząć reklamować.

    Zazwyczaj 2-3 dni robocze. Ale ustawowo maja na to 10 czy 14.

    Maciek

  • 5. Data: 2003-06-06 11:09:54
    Od: "Paweł - sklep.pko.pl" <p...@u...pko.pl>

> [...]
    > wpłynęło, a facet przesyłkę odebrał i wpłacił pieniądze.
    > PP zwleka z oddaniem pieniędzy bo nimi obraca.

    PP nimi nie obraca, PP poprostu ma lekki bałagan

    a jestem tego pewien dlatego że wysyłam bardzo dużo przesyłek za pobraniem
    (taki kaprys klientów) i czas zwrotu wacha sie od 3 dni (rekord z Łodzi) do
    10-ciu

    natomiast z premedytacją obracają pieniędzmi z pobrań firmy kurierskie -
    Stolica - tam norma to 14 dni i w dodatku za każdym razem musiałem dzwonić i
    przypominać że ich termin już minął i powinni mi przelać

    nieco lepiej jest w Servisco - tam sprawę załatwiają do 10 dniu i nie trzeba
    im przynajmniej o tym przypominać

    reasumując : poczta polska z pewnościa nie jest ideałem, ale o dziwo na tle
    firm kurierskich wypada całkiem nieźle

  • 6. Data: 2003-06-06 12:53:58
    Od: "pierwek" <p...@o...pl>

    > PP jak widać to wielkie dziadostwo. W moim przypadku wysłalem tydzień
    temu
    > przesyłkę za pobraniem na r-k bankowy w Inteligo i nic na razie nie
    > wpłynęło

    To wyślij następnym razem kurierem to poczekasz co najmniej 2tyg na kase.

    P.