  • 1. Data: 2003-06-06 10:58:30
    Temat: dlaczeko system nie widzi " banku" ?
    Od: "Bartosz Brzezinski" <b...@N...gazeta.pl>

    pierwszy raz chce dopisac odbiorce w swoim banku tj. lukasie i mam problem bo
    wyskakuje mi komunikat , ze nie ma takiego banku . Podejrzewam , ze chodzi o
    stare / nowe numery rachunkow . Numer konta ma postac XXYYYYYYYYZZZZZZZZZ i
    jest to konto w PKO BP. Wyslalem juz to pytanie do LUKASA ale potrzebuje
    odpowiedzi w miare szybko - termin platnosci.
    Bartek

  • 2. Data: 2003-06-06 11:08:32
    Temat: Re: dlaczeko system nie widzi " banku" ?
    Od: Gamzo <g...@i...pl>

    Bartosz Brzezinski wrote:
> [...]
    > jest to konto w PKO BP. Wyslalem juz to pytanie do LUKASA ale potrzebuje
    > odpowiedzi w miare szybko - termin platnosci.

    YYYYYYYY-XXYYYYYYYYZZZZZZZZ powinno rozwiązać problem

    Łukasz

  • 3. Data: 2003-06-06 15:56:57
    Od: "Darek" <daru22@[spam]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Bartosz Brzezinski" <b...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości
> [...]
    > jest to konto w PKO BP. Wyslalem juz to pytanie do LUKASA ale potrzebuje
    > odpowiedzi w miare szybko - termin platnosci.

    Witam
    wpisz YYYYYYYYZZZZZZZZZ (czyli bez liczby kontrolnej)

    Pozdrawiam
    Darek

  • 4. Data: 2003-06-06 16:26:58
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Darek wrote:
> [...]

    PKO lubi cofnąć okaleczone numery.
    Niech lepiej kolega wpisze tak, jak podał Gamzo.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2003-06-07 06:58:50
    Od: "Darek" <daru22@[spam]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:bbqf9h$2adh$1@foka.acn.pl...

    > PKO lubi cofnąć okaleczone numery.
    > Niech lepiej kolega wpisze tak, jak podał Gamzo.

    witam
    w taki sposób posłałem juz tam setki przelewów
    i jeszcze zadnego nie "cofneli" :)

    pozdrawiam
    darek

  • 6. Data: 2003-06-08 02:31:32

> [...]