  • Data: 2019-06-29 20:36:18
    Temat: Re: Ile kosztuje przyjmowanie platnosci karta?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 28 czerwca 2019 08:18:56 UTC-5 użytkownik z napisał:

    > No i widzisz jak na tej niewiedzy można teraz doić matoły ;-)
    >
    > A tak naprawdę to banksterka zrobiła to "nazewnictwo" specjalnie żeby
    > zmuszać ludzi do zaciągania kredytu Kur...a ODNAWIALNEGO.
    > Powywieszałbym za jaja za takie faszystowskie praktyki.

    Troche masz racje. Ale z drugiej strony to oni biora na siebie ryzyko oszustw.
    W praktyce trudno (i raczej sie nie slyszy o takich przypadkach) o to aby ktos uzyl
    kradzionych danych z kredytowki, nakupowal stuffu/uslug a potem klient banku musial
    placic taki kredyt.

    Ja bym wolal aby to nie byl kredyt tylko spiete bylo z kontem ale w praktyce nadal
    byl by to ten sam mechanizm. Trza bylo by byc komus winnym zaplate za kupno taka
    "kredytowka"

    Wiec praktycznie roznicy nie ma. Do czasu az banki nie zmienia domyslnego podejscia
    na klient musi udowodnic racje.