  • Data: 2019-06-29 21:53:11
    Temat: Re: Ile kosztuje przyjmowanie platnosci karta?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 29 Jun 2019 11:36:18 -0700 (PDT), s...@g...com
    napisał(a):

    > Troche masz racje. Ale z drugiej strony to oni biora na siebie
    > ryzyko oszustw. W praktyce trudno (i raczej sie nie slyszy o takich
    > przypadkach) o to aby ktos uzyl kradzionych danych z kredytowki,
    > nakupowal stuffu/uslug a potem klient banku musial placic taki
    > kredyt.

    A jaka roznica kredytowa czy debetowa w tym przypadku ?
    Placi sie tak samo.

    Jedyna roznica, ze na KK mozesz placic do wysokosci limitu ... a nawet
    wiecej, a KD do wysokosci salda konta ...

    Np modna w pewnym okresie kradziez przez nakladki w bankomatach, byla
    zapewne w wiekszosci na KD, bo KK do bankomatu nie oplaca sie wsadzac.

    > Ja bym wolal aby to nie byl kredyt tylko spiete bylo z kontem ale w
    > praktyce nadal byl by to ten sam mechanizm. Trza bylo by byc komus
    > winnym zaplate za kupno taka "kredytowka"
    >
    > Wiec praktycznie roznicy nie ma.

    Szczegolnie gdy konto ma limit kredytowy.

    J.