  • Data: 2019-06-30 20:40:13
    Temat: Re: Ile kosztuje przyjmowanie platnosci karta?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-29 o 20:36, s...@g...com pisze:

    > Troche masz racje. Ale z drugiej strony to oni biora na siebie ryzyko oszustw.

    Ja chciałbym mieć wybór. A kto bierze na siebie ryzyko niespłacenia w
    terminie kredytu i załapanie się na ekstra koszty?

    To jest ryzyko które nakłada się na mnie arbitralnie. Głupi przypadek
    losowy choroba ... tfutfutfu

    A przecież mówimy o kliencie któremu żaden kredyt potrzebny nie jest on
    ma swoje pieniądze na kocie w banku. Jest dorosły i potrafi je wydawać.