  • 1. Data: 2002-08-16 09:04:27
    Temat: Ile czasu "idzie" przelew ?
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    W srode przed 20.00 klient majacy konto w Multibanku przelal mi na konto w
    PKO S.A. kase.
    Dzis sprawdzalem kasy na koncie nadal "niet" - ile czasu ma Multibank na
    wykonanie przelewu ?
    Kasjer realizujacy przelew w Multi informowal, ze kasa bedzie dostepna
    dzisiaj - dlaczego trwa to tak dlugo ?
    Przeciez to chyba dzieje sie juz z automatu a nie czeka na wyslanie przez
    pana A i odebranie przez pana B i zaksiegowanie na moim koncie ??

    Dziekuje za info
    Pozdrawiam

    Mariusz

  • 2. Data: 2002-08-16 09:11:00
    Temat: Re: Ile czasu "idzie" przelew ?
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    "Mariusz (Maniek) Milobedzki" wrote:

> [...]
    > wykonanie przelewu ?
    > Kasjer realizujacy przelew w Multi informowal, ze kasa bedzie dostepna

    przelewy miedzybankowe wychodza sesjami w dni robocze, dziennie sa 3
    sesje, opisywany
    przelew mogl wyjsc z banku najwczesniej dzis rano, powinien pojawic
    sie na koncie odbiorcy dzis, ale nie wczesniej niz kolo poludnia
    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 3. Data: 2002-08-16 09:20:19
    Temat: Re: Ile czasu
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > PKO S.A. kase.
    > Dzis sprawdzalem kasy na koncie nadal "niet" - ile czasu ma Multibank na

    Kasa wyszła z MultiBanku pierwszą sesją dzisiaj. (wczoraj był dzień
    wolny od pracy - KIR nie pracował nie było sesji). Teraz najprawdopodomniej
    pierwsza sesja kończy się przetwarzać (godz.11.20) za chwilę
    banki będą mogły odbierać z KIR'u pliczki z danymi z pierwszej sesji.
    Gdybyś słał do mBanku czy innego banku który natychmiast księguje
    przychodzące przelewy - pieniądze widziałbyś około godziny 13.00.
    AFAIK Pekao S.A. ma całkiem luźne podejście do księgowania przelewów
    przychodzących, więc nie zdziwiłbym się gdybyś pieniądze zobaczył w
    poniedziałek. Ale lepiej gdyby ktoś to potwierdził (posiadacz
    rachunku w Pekao S.A.

    Karol Żwiruk

  • 4. Data: 2002-08-16 09:53:38
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com>

    "Mariusz (Maniek) Milobedzki" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Przeciez to chyba dzieje sie juz z automatu a nie czeka na wyslanie przez
    > pana A i odebranie przez pana B i zaksiegowanie na moim koncie ??

    pan w Multibanku miał rację - pieniądze wyszły od nich dzisiaj i dotrą
    dzisiaj do pekao
    problem w tym, że pekao zaksięguje je dopiero dzisiaj po południu albo
    wieczorem i zobaczysz je na rachunku w poniedziałek ran (z dzisiejszą datą
    wpływu, więc odsetki za weekend będą liczone)

    warto zapoznać się z "sesjami KIR"
    nie ma sensu zlecać przelewu po południu - lepiej zrobić zlecenie na
    następny dzień rano - zyskuje się jeden dzień oprocentowania (a przy bardzo
    dużych kwotach może to być istotne)

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 5. Data: 2002-08-16 09:57:16
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie ma sensu zlecać przelewu po południu - lepiej zrobić zlecenie na
    > następny dzień rano - zyskuje się jeden dzień oprocentowania (a przy
    Ok Dziekuje.
    Musialo byc pozno wieczorem - sprzedawale samochod i klient nie mogl pojawic
    sie wczesniej niz poznym popoludniem :-(

    Pozdrawiam
    Mariusz
    p.s. gdzie warto zalozyc krotka lokate 7 -14 dni ? Zaraz kupuje druga
    bryczke, ale szkoda , zeby kasa lezala na 1 czy 2 % ?

  • 6. Data: 2002-08-16 11:12:33
    Od: "micom.edu.pl" <m...@w...pl>

    micom.edu.pl
    Centrum Edukacji Komputerowej
    Kraków
    ul: Długa 17/504
    tel: +48 12 4213185
    m...@w...pl
    http://www.micomedu.prv.pl

    > Gdybyś słał do mBanku czy innego banku który natychmiast księguje
    > przychodzące przelewy - pieniądze widziałbyś około godziny 13.00.

    Racja pieniadze przelane rano do mBanku popoludniu sa na rachunku.

    > AFAIK Pekao S.A. ma całkiem luźne podejście do księgowania przelewów
    > przychodzących, więc nie zdziwiłbym się gdybyś pieniądze zobaczył w
    > poniedziałek.

    Tak bylo jakis rok temu, pieniadze pojawily mi sie na rachunku Pekao czesto
    dopiero za dwa dni, niewiem jak jest teraz - ale tak czy inaczej nie poecam
    tego banku z WIELU WZGLEDOW

    Pawel

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 7. Data: 2002-08-16 11:14:02
    Od: "micom.edu.pl" <m...@w...pl>

[...]

    Użytkownik "Mariusz (Maniek) Milobedzki" > p.s. gdzie warto zalozyc krotka
    lokate 7 -14 dni ? Zaraz kupuje druga
    > bryczke, ale szkoda , zeby kasa lezala na 1 czy 2 % ?

    Kozystaj z mBanku tam na ekoncie jest oprocentowanie jak na rachunkach
    terminowych.