  • 1. Data: 2002-08-16 06:30:21
    Temat: Kredyt Hipoteczny - kilka pytan
    Od: "A.T." <t...@w...pl>

    bardzo prosze o pomoc zorientowanych grupowiczow

    1. czy przedluzajacy sie debet na rachunku (ok.. 1700 zl) moze przeszkodzic
    w uzyskaniu kredytu hipotecznego na zakup mieszkania ?
    2. Czy mam jakies szanse na kredyt w nastepujacej sytuacji :

    3-miesieczny staz pracy (w oparciu o umowe na czas nieokreslony) z zarobkami
    2450 netto
    10% wkadu wlasnego przy wysokosci kredytu ok. 80000
    zony i dzieci brak
    wyksztalcenie wyzsze (ale za 2 miesiace)
    wojsko - przeniesiony do rezerwy
    firma znana na rynku

    3. w jakim banku najwieksze szanse ?

    dziekuje
    Adam T.

  • 2. Data: 2002-08-16 07:20:28
    Temat: Re: Kredyt Hipoteczny - kilka pytan
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A.T." <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > 1. czy przedluzajacy sie debet na rachunku (ok.. 1700 zl) moze
    przeszkodzic
    > w uzyskaniu kredytu hipotecznego na zakup mieszkania ?

    Jeśli to debet uprawniony, to nie powinien przeszkodzić, jedynie obniżyć
    zdolność kredytową.

    > 3-miesieczny staz pracy (w oparciu o umowe na czas nieokreslony) z
    zarobkami
    > 2450 netto

    Ważne, że na czas nieokreślony.

    > 10% wkadu wlasnego przy wysokosci kredytu ok. 80000
    > zony i dzieci brak
    > wyksztalcenie wyzsze (ale za 2 miesiace)
    > wojsko - przeniesiony do rezerwy

    Myślę że bez żony i dzieci, powinieneś mieć b.duże szanse, tylko te 10% moze
    być mało, lepiej by wyglądało 20%. Ale najlepiej iść do kilku banków i
    konkretnie popytać biorąc jakiś kwit z warunkami i podpisem pracownika, z
    któym się rozmawiało.

    > 3. w jakim banku najwieksze szanse ?

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2002-08-16 08:22:36
    Od: premek <p...@U...TO.wp.pl>

    A.T. napisał(a):

    > bardzo prosze o pomoc zorientowanych grupowiczow
    >
    > 1. czy przedluzajacy sie debet na rachunku (ok.. 1700 zl) moze
    > przeszkodzic w uzyskaniu kredytu hipotecznego na zakup mieszkania

    tylko obnizenie zdolnosci kredytowej

    > ? 2. Czy mam jakies szanse na kredyt w nastepujacej sytuacji :
    >
    > 3-miesieczny staz pracy (w oparciu o umowe na czas nieokreslony) z
    > zarobkami 2450 netto

    > 10% wkadu wlasnego przy wysokosci kredytu ok. 80000

    w PKO BP nie powinno byc problemu, pozostale 10% brakujace do wkladu
    wlasnego ubezpieczasz

    > zony i dzieci brak

    w PKO BP mozna brac kredyt we dwie osoby (para jeszcze nie malzenstwo)
    pod warunkiem ze obie zarabaiaja to wtedy pomaga

    > wyksztalcenie wyzsze (ale za 2 miesiace)
    > wojsko - przeniesiony do rezerwy
    > firma znana na rynku
    >
    > 3. w jakim banku najwieksze szanse ?

    ja polecam PKO BP, niezle warunki i oprocentowanie,
    sam niebawem wezme taki kredyt :-)

    pozdro
    premek

  • 4. Data: 2002-08-16 09:06:13
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...USUNSPAM.com>

    "A.T." <t...@w...pl> wrote in message news:aji65g$spg$1@news2.tpi.pl...
    > 3. w jakim banku najwieksze szanse ?

    złóż do kilku banków, które nie biorą opłat za rozpatrzenie wniosku
    tylko zaznacz na każdym wniosku, że starasz się o kredyt równolegle w innym
    banku

    sądzę, że GE może być najbardziej tolerancyjne

    ale spróbuj też inne

    no i do zaświadczenia o zarobkach dołącz referencje od szefa - powinno
    trochę pomóc

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 5. Data: 2002-08-16 12:08:33
    Od: "A.T." <t...@w...pl>

    Co znaczy obnizyc zdolnosc kredytowa ? Tzn. jak bardzo ?

    A.T.

  • 6. Data: 2002-08-16 14:11:58
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    > Co znaczy obnizyc zdolnosc kredytowa ? Tzn. jak bardzo ?

    tzn. obniżyć max kwotę kredytu, jaką możesz dostać. Ale jeśli tego debetu
    jest zł, to raczej powinno mieć niewielki wpływ.

    Kalkulator kredytów na http://www.expander.pl/cgi-bin/expander/frameset.jsp
    Kredyt "Własny kąt" w http://www.pkobp.pl/

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 7. Data: 2002-08-20 15:17:42
    Od: "Tomek Fabianowicz" <t...@N...gazeta.pl>

    Obawiam się, że 3 miesiące pracy to za mało, jeśli to pierwsza praca.
    Nie spotkałem jeszcze banku, który by udzielił takiego kredytu.
    W GE wymagany jest rok. Poza tym zarobki za niskie, żeby dostać kredyt dla
    młodych profesjonalistów.

  • 8. Data: 2002-08-20 15:21:49
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek Fabianowicz" <t...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:ajtmim$muj$1@news.gazeta.pl...
> [...]
    > Nie spotkałem jeszcze banku, który by udzielił takiego kredytu.
    > W GE wymagany jest rok. Poza tym zarobki za niskie, żeby dostać kredyt dla

    Pewnie zostanie mu PKO BP :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik