    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ile by życ z odsetek ??
    Date: Thu, 18 Apr 2013 16:32:58 +0200

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kkht8a$m5v$...@s...aioe.org

    > () ponoć NFZ daje sanatoria niby za free, ale jednak trzeba
    > dopłacać, wnioski rozpatruje w ciągu kilku tygodni i każe
    > czekać klientowi kilka lat

    Podziwiam moc grup dyskusyjnych internetu -- dzień po opublikowaniu
    mego postu, NFZ przyznał mi miejsce w kolejce do sanatorium. Mam
    numer 15853 i za około 20 miesięcy być może pojadę do sanatoriom,
    gdzie będę leczony na reumatologii.

    Przypomnę, że będąc młodym chłopcem, chciałem zarabiać pieniądze,
    aby w razie czego mieć na jedzenie i leczenie oraz na zwiedzanie
    świata. Ozorowska kurwa uznała, iż nadmiar pieniędzy (10 kpln
    w roku 2001) może doprowadzić do utraty życia wiecznego, zatem
    nakazała (ustami papieskiego prałata, Stanisława Rabiczko)
    znęcanie się nade mną. Dusza moja być może zyskuje na obecnym
    stanie majątkowym, ale na pewno ciało moje (jakby nie
    patrzeć -- świątynia ducha świętego) cierpi.

    Przyszedłem na ten świat z wadami wzroku, chorobami skóry, reumatyzmem...
    Wad wzroku nie można pokonać -- trzeba je korygować okularami. Ze skórą
    i reumatyzmem uporałem się. Dookoła mnie trzeba było ,,na rękach nosić''
    ludzi chorych na astmę czy alergię -- zatem żywiłem do nich szczególną
    wyrozumiałość. Gdy okazało się, że i ja mam alergię oraz astmę, dla
    mnie najchętniej wykopano by dół -- aby symetrii stało się zadość.
    Alergię moją ,,leczono'' zniechęcaniem mnie do prania ubrań i częstego
    mycia ciała zaś astmę -- brakiem wentylacji.

    Brak jedzenia, na jaki zostałem skazany za sprawą Ozorowskiego programu
    uświęcania mojej duszy, przyczynił się do ogólnego pogorszenia stanu mego
    zdrowia, w tym do zaniku znacznej części moich mięśni, a to z kolei osłabiło
    kręgosłup. Innym czynnikiem niszczącym ów kręgosłup był brak wentylacji, który
    reumatyka doprowadził do osłabienia kolan -- które oszczędzając, uszkodziłem
    kręgosłup, jako że podnosiłem ciężary (na przykład pralkę, ale nie tylko
    pralkę) na prostych kolanach, pracując zgiętym kręgosłupem.

    -=-

    Nie mam pretensji do Boga -- kopnąłbym w dupę kłamcę/oszusta, który
    otrzymując ode mnie szmal, obdarowywałby nim innych ludzi, zamiast
    siebie. Miałem być bogaty, aby mieć z czego żyć -- tymczasem byłem
    hojny dla innych i skąpy dla siebie. Nic zatem dziwnego, że spotkała
    mnie kara Boża. Szkoda, że trwa ona tak długo. IMO Bóg mógłby już mi
    wybaczyć -- i znów mógłbym mieć masę szmalu, aby leczyć kręgosłup,
    dobrze odżywiać się (tu chyba źle nie jest) i zwiedzać świat...

    -=-

    Za moją nieuporządkowaną miłość (najpierw bliźni, później ja) zapłaciłem
    wysoką cenę (duchowni chcieli więcej -- mieli nadzieję na umieszczenie
    mnie w wózku inwalidzkim) a przecież nawet wielokrotnie przeze mnie
    wspominany kanonik Henryk Samul ostrzegał mnie, że zgodnie z nauką
    rzymskokatolicką -- ,,pierwsze są twoje potrzeby'', co obrazował mi
    przykładami: jesteś głodny i wiesz o tym, że jesteś głodny; ktoś
    prosi cię o twoje jedzenie; nie wiesz tego, czy on jest głodny,
    czy jest najedzony; być może on jest najedzony i pogardzi twoim
    jedzeniem -- wyrzuci je do śmietnika; siebie skrzywdzisz, tego
    innego nie wspomożesz, ale odwrotnie -- pomożesz mu w zgrzeszeniu.

    A jeśli nawet najgorszy wróg mnie ostrzegał -- dlaczego tak uczyniłem?
    Dlaczego zbagatelizowałem wszelkie ostrzeżenia, także te płynące z ust
    kanonika Samula? Bóg może jest miłosierny i litościwy, ale IMO jest
    także pamiętliwy i bezwzględny -- tłumaczy mi, że nie mogę siebie
    usprawiedliwiać nawet nauką kapłanów.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'