    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ile by życ z odsetek ??
    Date: Mon, 15 Apr 2013 23:59:32 +0200

    "Krzysiek" 2...@g...co

    > Jakoś nie wierzyłbym żadnemu bankowi w tym temacie. Nagle zacznie niektórym
    > zależeć na tym, żeby Ci jakoś pomóc w nadejściu tego końca...

    > mam nadzieje ze ZUS + NFZ nie maja podobnych pomyslow ;)

    Naprawdę jest inaczej:

    () ponoć ZUS daje sanatoria za free i rozpatruje wnioski
    w ciągu kilku tygodni, zwykle pozytywnie, aby
    przeciwdziałać wypłacaniu rent (a nuż klient wyzdrowieje...)
    i klient czeka na sanatorium kilka tygodni

    () ponoć NFZ daje sanatoria niby za free, ale jednak trzeba
    dopłacać, wnioski rozpatruje w ciągu kilku tygodni i każe
    czekać klientowi kilka lat

    A teraz ci, którzy boją się prawdy, niech przestaną czytać i niech idą modlić się. :)

    () zaś Kościół izoluje człowieka, po czym odbiera mu jego dobytek,
    gdyż człowiek ten (na przykład ja) nie może tego dobytku nikomu
    przekazać (komu miałbym przekazać, skoro z 3 mieszkaniami byłem
    dla Was, drogie siostry, pariasem, przez co nie mam dzieci?...)

    Prawda nie jest wygodna dla duchownych.

    () Najpierw duchowni rozpętują wojnę pomiędzy mną a moimi rodzicami,
    z którymi mam wspólny interes, oskarżając mnie o nieczczenie
    moich rodziców, kradzieże, dzieciobójstwo, pedofilię i wielożeństwo
    zarazem...

    () Następnie doprowadzają moich rodziców do utraty zdrowia, aby ich
    ukarać za niekochanie mnie (choć ja twierdzę wobec Kościoła i wobec
    całego świata, że moi rodzice mnie kochają należycie) i niesłuszne
    oskarżanie mnie o to, co wymieniłem wyżej

    () Następnie osierocają mnie i zabierają mój dobytek.

    Odbieranie odbywa się różnymi metodami, z których najlepsza jest ta poniżej opisana:

    -- dają mi kurwę za żonę, która z wdzięczności daje na tacę 20% mojego dobytku

    -- kurwa uśmierca mnie (wystarczy, że będzie długo szukała leku na rozluźnienie
    oskrzeli w czasie, gdy będę miał atak astmy) i wychodzi za mąż za ukochanego
    chłopa, który ją uśmierca, przejmując (teraz już) jej dobytek i składając na
    tacę dziękczynienie za Boże błogosławieństwo

    -- chłop żeni się i proces może biec dalej tym torem, lub też chłopa
    nowa żona może zmienić losy, bo po uśmierceniu chłopa może popełnić
    samobójstwo, przekazując dobytek Kościołowi w ramach zadośćuczynienia
    za popełnione zbrodnie...

    -=-

    Jak z tego wybrnąć? Proste -- owieczki i barany łączcie się!!!
    Ale Wy i tak, drogie siostry, musicie dać się okraść, zanim
    pojmiecie mechanizmy bogacenia się kościoła. :)

    Moi rodzice zbyt późno zrozumieli, kto ich bogacił, a teraz
    zbyt wolno łapią, że takie rozwiązanie Kościół szykował dla
    nas co najmniej od 1995 roku, gdy nie doszło do ożenienia
    mnie z Katechetka Agnieszką, która miała przejąć mój dobytek...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'