  • 1. Data: 2002-02-27 03:43:31
    Temat: Ile ankow jest polskich?
    Od: "chip" <p...@i...pl>

    Czy ktos z Was moze mnie oswiecic i podac ile bankow jest w 100% polskich?
    Jesli nie ma to ile bankow jest w 51% i wiecej polskich?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-02-27 10:01:01
    Temat: Re: Ile ankow jest polskich?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy ktos z Was moze mnie oswiecic i podac ile bankow jest w 100% polskich?
    > Jesli nie ma to ile bankow jest w 51% i wiecej polskich?

    Z tych liczacych sie to BGZ i PKO BP (BGK jst bankiem chyba jakos
    poanstwowym ??? :)
    Oraz reszta spoldzielczych.
    UDzial bankow zagranicznych w aktywach to jakies 78% calosci - ostatnio
    nieznacnzie spadl.
    Poszukaj w Rzepie - bo z pamieci pisze, a ta zawodna i zaraz mnie ktos
    poprawi :)

  • 3. Data: 2002-02-27 17:00:18
    Od: "siepacz" <d...@i...pl>

    Użytkownik "chip" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos z Was moze mnie oswiecic i podac ile bankow jest w 100% polskich?
    > Jesli nie ma to ile bankow jest w 51% i wiecej polskich?

    zbierasz info dla LPR czy Samoobrony? ;-))

    pozdrav
    siepacz

  • 4. Data: 2002-02-27 17:03:31
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > zbierasz info dla LPR czy Samoobrony? ;-))

    A ile jest Polakow w Polsce?

  • 5. Data: 2002-02-27 20:57:05
    Temat: Re: Ile bankow jest polskich?
    Od: "Alexx" <h...@p...onet.pll>

    > A ile jest Polakow w Polsce?

    gdzies okolo 17-18%
    (elektoraty LPR + Samoobrony ;)

  • 6. Data: 2002-02-28 05:19:29
    Od: "chip" <p...@i...pl>

    Użytkownik "siepacz" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "chip" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > zbierasz info dla LPR czy Samoobrony? ;-))

    Dla Stasi.... baranie....dodatkowo pracuje dla KGB, MOSAD i CIA i dla
    marsjan....
    zadowolony?

  • 7. Data: 2002-02-28 16:04:35
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "chip"

    > Dla Stasi.... baranie.... (.....) zadowolony?

    ta Stasia, to musi byc z ciebie zadowolona ;-)))
    *** blad ***