  • 1. Data: 2006-04-05 11:32:50
    Temat: IdealnaKarta Fortisu - Normalne jaja :///
    Od: "Slawek Marcowy" <u...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Hmm 10 marca wyslalem poleconego-16 marca dostalem umowe i kopie dokumentow od
    kuriera za kilka dni mialem karte otrzymac ! Do dzis cisza - chyba ten bank
    jast smieszny ? Na Infolini mi bredza ze 27 marca zostal wyslany wniosek do
    Polcardu o wybicie karty ! Hmm cos dlugo im to idzie ? Jak takie sa poczatki
    to juz widze co bedzie pozniej :/

  • 2. Data: 2006-04-05 11:35:17
    Temat: Re: IdealnaKarta Fortisu - Normalne jaja :///
    Od: "Slawek Marcowy" <u...@W...gazeta.pl>

    Slawek Marcowy <u...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > Polcardu o wybicie karty ! Hmm cos dlugo im to idzie ? Jak takie sa poczatki

    Zastanawiam sie czy ktos juz wogole dostal do reki ta "Idealnakarte" ???

  • 3. Data: 2006-04-05 17:52:14
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Slawek Marcowy napisał(a):

> [...]
    > Polcardu o wybicie karty ! Hmm cos dlugo im to idzie ? Jak takie sa poczatki

    Mam to samo. Kilka dni temu zadzwonił do mnie Konsultant i poinformował
    mnie, że mój wniosek został rozpatrzony pozytywnie i w najbliższych dniach
    skontaktuje się ze mną kurier. Poczekamy, zobaczymy

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 4. Data: 2006-04-05 18:24:22
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@g...com> napisal(a):

    > Mam to samo. Kilka dni temu zadzwonił do mnie Konsultant i poinformował
    > mnie, że mój wniosek został rozpatrzony pozytywnie i w najbliższych dniach
    > skontaktuje się ze mną kurier. Poczekamy, zobaczymy

    Do mnie jeszcze nie zadzwonili, choć już tydzień minął. Biorę trochę
    dla draki, ciekawi mnie ten 1000 zł na dowód. Może takich obsługują w
    drugiej kolejności ;-)
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 5. Data: 2006-04-06 11:18:54
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    Ja wnioskowałem o 3600, bo tyle mam na misiu MC NG i dołączyłem 6 wyciągów.
    Wnioskowany limit otrzymałem i wczoraj odwiedził mnie kurier z UPC. Na kartę
    czekam.

  • 6. Data: 2006-04-07 18:04:15
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl>

    Grzegorz Niedzwiecki napisał(a):
    > Ja wnioskowałem o 3600, bo tyle mam na misiu MC NG i dołączyłem 6 wyciągów.
    > Wnioskowany limit otrzymałem i wczoraj odwiedził mnie kurier z UPC. Na kartę
    > czekam.

    Czy to oznacza, że można dostać tą kartę przedstawiając wyciągi z innej,
    be dostarczania zaświadczenia o dochodach?
    Jeśli tak to jaka jest procedura, bo na stronach www nie ma takiej opcji.

    --
    Dawid

  • 7. Data: 2006-04-10 10:39:17
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Czy to oznacza, że można dostać tą kartę przedstawiając wyciągi z innej,
    > be dostarczania zaświadczenia o dochodach?
    > Jeśli tak to jaka jest procedura, bo na stronach www nie ma takiej opcji.

    Nie czytałem strony. Poszedłem powiedziałem, że chcę mieć tyle co nam na
    poprzedniej i ile wyciągów mam zostawić. Pani wydrukowała druczek i
    powiedziała, że najlepiej 6 wyciągów i czy ma je skserować czy mogę
    zostawić. Ja wypełniłem druczek i powiedziałem że dla podkreślenia powagi
    niech zatrzyma orginalne wyciągi, a i jeszcze zrobiła ksero dowodu.
    A było to w oddziale w W-wie na Wiejskiej naprzeciw Sieratona.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Niedźwiecki

  • 8. Data: 2006-04-10 22:02:17
    Od: "turczy" <t...@f...pl>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > skontaktuje się ze mną kurier. Poczekamy, zobaczymy
    > Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl

    Heh
    a ja skrewiłem podpisałem tylko na pierwszej stronie, a na drugiej jeszcz
    było miejsce na podpis :P
    po 3 tygodniach czkania przyszedł list z wnioskiem z prośbą o uzupełnienie
    podpisu. Teraz znów 3 tygodnie czekania minimum :)
    Arek

  • 9. Data: 2006-04-11 06:55:45
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    turczy napisał(a):

> [...]
    > po 3 tygodniach czkania przyszedł list z wnioskiem z prośbą o uzupełnienie
    > podpisu. Teraz znów 3 tygodnie czekania minimum :)

    Ja już mam kuriera załatwionego. Teraz czekam tylko na kartę. Strasznie
    długo to trwa. Jak tak dalej pójdzie to się nie załapię na to obniżone
    oprocentowanie karty ważne do maja ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 10. Data: 2006-04-11 17:35:35
    Od: bob <1...@x...pk>

    In article <p...@4...net>,
    m...@g...com says...

    > Ja już mam kuriera załatwionego. Teraz czekam tylko na kartę. Strasznie
    > długo to trwa. Jak tak dalej pójdzie to się nie załapię na to obniżone
    > oprocentowanie karty ważne do maja ;)

    Też wysłałem Fortisowi nie podpisaną umowę na drugiej stronie. Ofkors
    wróciła do mnie. Ale już wczoraj dostałem karte:) Fajnie wygląda:)

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0615-1, 2006-04-11
    Przetestowano na: 2006-04-11 19:35:36