eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiIdeaBank - obniżki oprocentowania i zmiany informacyjne przy zakładaniu lokat › Re: IdeaBank - obniżki oprocentowania i zmiany informacyjne przy zakładaniu lokat
  • Data: 2020-07-16 16:24:59
    Temat: Re: IdeaBank - obniżki oprocentowania i zmiany informacyjne przy zakładaniu lokat
    Od: Robert_DF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.07.2020 o 16:08, Olin pisze:

    > Tak.
    > Zanim odsetki urosną do 2 procent, dostaniesz nazad stówkę.
    >
    > Dla 4-latków prowizja to 70 groszy, czyli jest lepiej, ale za to procenty
    > słabsze.

    > Tak.
    >
    > Tu jest wszystko napisane.
    > https://www.obligacjeskarbowe.pl/

    no to już chyba sobie przypomniałem dlaczego ostatnio fizycznie w
    obligacje skarbowe zainwestowałem jak jeszcze była na nie ulga
    podatkowa, nie jest to coś płynnego

    podejrzewam, że pewnie można nimi również obracać na catalyst, ale
    oczywiście trzeba założyć rachunek maklerski, zdeponować i wtedy złożyć
    zlecenie sprzedaży

    dlatego też preferuję (i polecam) fundusze inwestujące w obligacje,
    można wpłacić np. 100 zł i po tygodniu wypłacić, nie będzie żadnych opłat

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje