  • Data: 2019-05-11 09:29:04
    Temat: Re: IdeaBank nie działa
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 10 maja 2019 21:59:53 UTC+2 użytkownik miumiu napisał:

    > Na wszelki wypadek mam przygotowaną własną listę z numerami lokat, zeby w
    > BFG sie nie pomylili ;) Czuje ze TEN moment juz sie zbliza.

    Czujesz w moczu i wierzysz w BFG?
    Chciwość zaślepia...
    Przypomnij sobie, jakie było sranie przy SK Banku - a Idea jest min. 10 rsxy większa.
    A może i dobrze by bylo, gdyby "ideowi spekulanci lokatowi" zostali z roszczeniami do
    Skarbu Państwa?
    Choć wtedy posłuszny glapcio raczej uruchomi drukarkę i złotówka poleci na pysk. Stąd
    moje zachęty do euro i N26...