  • Data: 2019-05-14 16:39:43
    Temat: Re: IdeaBank nie działa
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lion'sowi pozostały 2 miesiące życia, od rocznicy bitwy pod Grunwaldem wszystko
    będzie ideą. Dla rachunków warunki pozostają bez zmian, zmieniać będą jedynie z KK.
    No i system umrze, przeflancują nas do idea cloud. Niby tak wspaniale, bo dodatkowo
    apka będzie.
    Cóż, i tak nie korzystam.
    Ciekawe, czy daloby się coś ugrać na tym, że zgłosiłoby się sprzeciw, a idea na 90%
    nie zamknie wszystkiego w terminie?
    Ale sądzę, że byłoby to takie kopanie się z koniem jak z krokodylem w takiej sytuacji
    - tak głupio odpisywali mi na reklamacje, że odechciało mi się. Coś w takiej taktyce
    jednak jest...

    Hmm, a co dalej? Połączenie i zmiana marki na getout?
    Miałem nadzieję, że w takiej sytuacji lion's zamieni się choć w "noble", oczywiście z
    pozostawieniem warunków z lion's (choć noble nie wymaga wiele, tylko 10k wpływu - i
    do kompletu też KK darmowa) - niby konto z lion's zostanie jako "idealne prime", ale
    już tak dobrze w getoucie pewnie nie będzie.