eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiIdea -> Pekao SA › Re: Idea -> Pekao SA - blokada przelewów
  • Data: 2021-01-04 13:47:00
    Temat: Re: Idea -> Pekao SA - blokada przelewów
    Od: Oli <O...@a...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2021-01-02 o 13:02, Oli pisze:
    > W dniu 2020-12-31 o 13:01, WAM pisze:
    >> https://www.bfg.pl/bfg-wszczal-przymusowa-restruktur
    yzacje-idea-bank-s-a-ktory-zostanie-przejety-przez-b
    ank-pekao-s-a/
    >>
    >>
    >> Klienci Idea Banku są i będą obsługiwani tak jak do tej pory, mając
    >> dostęp do swoich oszczędności przez bankowość internetową i aplikację
    >> mobilną (za wyjątkiem przerwy technicznej od 20:00 dnia 31 grudnia
    >> 2020 r. zaplanowanej i ogłoszonej wcześniej przez Idea Bank). Klienci
    >> mogą korzystać z kart i bankomatów oraz oddziałów banku. Nie zmieniają
    >> się numery rachunków, hasła i loginy do bankowości internetowej.
    >>
    >
    > Nieprawda.
    > 02.01.2020 11:20 Nie można zlecić przelewu na 04.01.2020.
    > Nie wysyła przelewu - pisze w kółko:  popraw błędy zaznaczone na czerwono. Nie ma
    > błędów i nie ma zaznaczenia na czerwono.
    >
    Raport kolejny:
    04.01.2020 g11 cd komedii lub dosadniej złodziejstwa.
    na stronie Idei - prawie cała stron , że jestem w pekao, dalej informacja co
    będzie, tzn zostanę przeniesiony do peakao gdy przeniosą konto do systemu pekao,
    ale kiedy nie wiadomo - czekaj tata latka.
    Możesz założyć konto powitalne ( ale jako nowy klient pekao) opcji do wypełnienia
    multum i dołącz zdjęcie dowodu -- NIE.

    Wracam do strony początkowej tam w górnym rogu jest możliwość logowania do Idei.
    po zalogowanie - informacja wystąpił niespodziewany błąd.
    Po pół godzinie, zalogowanie bez błędu. Przelew jak poprzednio można wypełnić ale
    nie można wysłać,

    Dostałem też email z pekao że z tymi samymi banałami :
    dostęp do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej jest aktywny (hasła i
    loginy pozostały bez zmian),

    transakcje i operacje realizowane są na bieżąco, (* kłamstwo *)
    infolinia Idea Banku pracuje bez zmian.

    tel do infolinii : 5 minut automatycznego pustosłowia, potem automatyczna
    infolinia informuje że z powodów technicznych trzeba czekać długo - ile nie wiadomo

    Kilka lat temu przeżyłem przeniesienie z Meritum do Aliora. Dawne konto Meritum
    działało normalnie, potem można było się spokojnie przenieść do z integrowanego
    konta Aliora a na numer dawnego konto meritum można dostać przelew jeszcze do tej
    pory.

    Tak wygląda poprawne przeniesienie klientów z jednego banku do drugiego.
    Jeżeli robi się operację z dnia na dzień z powodów politycznych nie licząc z
    klientami - bo co nam zrobicie - sądy są nasze - to wychodzi tak jak teraz. Nie da
    w jeden albo nawet w kilka dni, zintegrować systemy informatyczne dwóch banków.

    --
    Olisadebe

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1