  • Data: 2021-01-08 00:19:37
    Temat: Re: Idea -> Pekao SA
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 1d5lql0aprk7w$....@4...net

    > A tak to depozytariusze bezpieczni, a reszta holoty

    Reszta to kułaki!!!

    Teraz jest czas nacjonalizacji -- za pół wieku Balcerowicz Drugi
    sprywatyzuje tak, że obecni szefowie kupią PeKaO za bezcen...

    -=-

    Fale prywatyzacji i nacjonalizacji muszą występować
    naprzemiennie, by oferować transfer bogactwa...

    Ponoć podobnie z falami deflacyjno-inflacyjnymi,
    choć tego falowania nie pojmuję...

    BitCoin też rośnie i maleje, by ogałacać, ale BTC ogałaca
    tylko chętnych?... Co wówczas, gdy rodzina składa się z:
    chętnego męża, niechętnej żony i niemych dzieci
    a odpowiedzialność zbiorowa ogałaca całą rodzinę?...

    Wóda (czy opium) transferuje bez falowania...

    -=-

    Czy Musk podrożał w ciągu roku dziesięciokrotnie? Amazon, McDonald itd.?...
    Ludzie czasami ;) zastanawiają się -- gdzie lokować, by najmniej tracić...
    Dlaczego nie inwestują w rozsądnych? Dlaczego nie przyłączają się do
    tych, którzy wiedzą, jak zarabiać i chętnie dzielą się z bliźnimi
    poprzez emisje akcji czy innych obligacji?...

    Nie umiem szastać akcjami -- już lokaty bankowe mnie przerastają. ;)
    Zacząłem zarabiać, gdy miałem kilka lat a zanim miałem 14 lat,
    prowadziłem księgowość na własny użytek, oddzielając 'amortyzację'
    od 'kosztów', które dzieliłem na koszty typu papier fotograficzny
    (to sprzedawałem w gotowym wyrobie) i odczynniki czy bilety
    komunikacji (to rozpływało się)... (do dzisiaj stosuję podobny
    podział, ale dzisiaj dbam także o info typu 'Towarzysz Pracy'...)

    Kiedyś myślałem, że wzbogaca praca, dziś wiem, że praca
    wzbogaca, ale niekoniecznie pracownika...

    --