  • Data: 2019-02-26 20:35:47
    Temat: Re: Idea Beztroska wcale nie taka beztroska
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Kris napisał(a) w wiadomości: <4...@g...c
    om>...

    >Co by to w jego przypadku zmieniło?

    Odnowiło na lepszych warunkach niż standardowa? O ile była opcja.
    Chyba w listopadzie dzwoniłem specjalnie by zapytać czy lepiej zerwać
    przed odnowieniem (beztroska) i na nowo beztroską czy przedłużyć.
    Konsultant jakiś zmieszany, wreszcie że właściwie obojętne ale chyba
    lepiej zerwać i założyć. Ale przedłużyłem (z większym %).
    Odsetki skumulowane naliczyli prawidłowo.

    Arek