eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiIdea Bank - zerwanie lokaty, przelew środków, SMS autoryzacyjny › Re: Idea Bank - zerwanie lokaty, przelew środków, SMS autoryzacyjny
  • Data: 2016-02-06 13:45:27
    Temat: Re: Idea Bank - zerwanie lokaty, przelew środków, SMS autoryzacyjny
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 6 Feb 2016 08:13:08 +0100, kto_masz <k...@o...pl> wrote:

    >SMS
    >potwierdzający tego typu operacje nie ma w swojej treści podanego numeru
    >konta do przelania środków. Są w nim jedynie następujące informacje:
    >nadawca, nr operacji w danym dniu, czynność, ostatnie 12 cyfr rachunku
    >lokaty, kwota i kod autoryzacji.

    W ING przy płatności kartą w internecie sms ma autoryzacyjny ma treść
    w stylu "kod autoryzujący płatność w internecie" :D I też nie wiadomo
    co się autoryzuje. Mam tak w karcie typu business, nie wiem jak jest w
    prywatnych. Zgłaszałem kilka miesięcy temu do doradcy ale brak
    reakcji.

    WAM
    --
    wczasy z dziecmi nad morzem