  • 1. Data: 2013-03-11 15:31:41
    Temat: Idea Bank - lokaty nieodnawialne
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Czytałem na grupie, że IB zdarza się samowolnie odnowić lokatę
    nieodnawialną. Nie do końca wierzyłem - aż do dziś :)

    Najgorsze, że po odnowieniu nigdzie nie widać danych lokaty sprzed
    odnowienia (nie ma jej w zakończonych), zatem próby udowadniania
    konsultantowi, że odnowiła się lokata nieodnawialna mijają się z celem.

    Nawet mając pdf z potwierdzeniem i tak nie ma sensu się szarpać,
    bo szybciej po prostu zerwać taką lokatę, niż ją reklamować.

    Podsumowując: uwaga na Idea Bank :)

  • 2. Data: 2013-03-11 15:53:51
    Temat: Re: Idea Bank - lokaty nieodnawialne
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-03-11 15:31, ikarek napisał(a):
    > Czytałem na grupie, że IB zdarza się samowolnie odnowić lokatę
    > nieodnawialną. Nie do końca wierzyłem - aż do dziś :)

    Szkoda, że ping-pongi cudownie się nie odnawiają, yhyhy ;)

    --
    TrzyLinie

  • 3. Data: 2013-03-11 19:57:21
    Od: Hakuna Matata <b...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 11 marca 2013 15:31:41 UTC+1 użytkownik ikarek napisał:
> [...]
    >

    > Nawet mając pdf z potwierdzeniem i tak nie ma sensu się szarpać,
    >
    > bo szybciej po prostu zerwać taką lokatę, niż ją reklamować.

    Sprawdziłem swoje limitowane z grudnia ub. roku, zapadające w maju. Na razie
    wszystkie są nieodnawialne. Dzięki za ostrzeżenie, skoro tak to sprawdzę jeszcze raz
    tuż przed końcem.

  • 4. Data: 2013-03-11 21:01:39
    Od: Peter <k...@w...pl>

    Hakuna Matata napisał:
> [...]
    Niestety jest to prawda, choć trudno wyczuć dlaczego akurat padło na tą lokatę.

    > Sprawdziłem swoje limitowane z grudnia ub. roku, zapadające w maju. Na razie
    wszystkie są nieodnawialne.
    > Dzięki za ostrzeżenie, skoro tak to sprawdzę jeszcze raz tuż przed końcem.

    Na 2 tygodnie przed zakończeniem lokaty nieodnawialnej przychodzi e-mail o końcu
    lokaty z propozycją ..
    przedłużenia lokaty ;) . Jeżeli lokata była lub zamieniła się na odnawialną to nie ma
    e-maila

    --
    Peter

  • 5. Data: 2013-03-11 21:12:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Na 2 tygodnie przed zakończeniem lokaty nieodnawialnej przychodzi
    > e-mail o końcu lokaty z propozycją .. przedłużenia lokaty ;) . Jeżeli
    > lokata była lub zamieniła się na odnawialną to nie ma e-maila

    a jeżeli lokata jest nieodnawialna to będzie jeszcze lawina telefonów z
    banku IB/GO/OO

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2013-03-11 23:28:09
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    > a jeżeli lokata jest nieodnawialna to będzie jeszcze lawina telefonów z
    > banku IB/GO/OO

    Email oczywiście przyszedł - jak napisałeś, na długo przed
    zakończeniem lokaty, więc to nie jest dobry wskaźnik, gdyż
    mają sporo czasu, żeby coś pogrzebać.

    Co do telefonów, to stale byłem nimi molestowany (średnio
    co dwa tygodnie jakaś lokata w IB mi się kończyła), natomiast
    rzeczywiście ostatnio przestali dzwonić, co mnie zdziwiło
    i ucieszyło. "Niedzwonienie" nie dotyczyło tylko tej jednej lokaty,
    ale też kilku wcześniejszych, które zakończyły się poprawnie.

    Wniosek: jeśli komuś mocno zależy na terminowym zakończeniu
    określonej lokaty, to chyba najlepiej jak sprawdzi dzień przed.

  • 7. Data: 2013-03-12 09:49:16
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu poniedziałek, 11 marca 2013 23:28:09 UTC+1 użytkownik ikarek napisał:
    > Wniosek: jeśli komuś mocno zależy na terminowym zakończeniu
    > określonej lokaty, to chyba najlepiej jak sprawdzi dzień przed.
    Nie wiem czy nie trzeba dwa przed. Coś mi się kojarzy, że dzień przed już nie można
    zmienić parametrów lokaty (np. odnowić).
    Ale nie jestem pewien czy to było w IB czy nie Open lub GO.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 8. Data: 2013-03-12 23:40:23
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    zmienić parametrów lokaty (np. odnowić).
    > Ale nie jestem pewien czy to było w IB czy nie Open lub GO.

    oj można, zawsze tak robiłem jak nie chciałem, aby do mnie dzwonili...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2013-03-13 08:57:04
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 marca 2013 23:28:09 UTC+1 użytkownik ikarek napisał:

    > Wniosek: jeśli komuś mocno zależy na terminowym zakończeniu
    >
    > określonej lokaty, to chyba najlepiej jak sprawdzi dzień przed.

    Wniosek2: jeśli komuś zależy na braku natrętnych telefonów, zmienić status na
    nieodnawialny na krótko przed północą kończącą okres lokaty - chyba Ci ludzie
    Czarneckiego kiedyś śpią

  • 10. Data: 2013-03-14 23:08:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Wniosek2: jeśli komuś zależy na braku natrętnych telefonów, zmienić status na
    nieodnawialny na krótko przed północą kończącą okres lokaty - chyba Ci ludzie
    Czarneckiego kiedyś śpią

    dokładnie tak jak piszesz, jak CC się obudzi to kasa już na ror klienta
    i nie ma rozmowy ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS